۰
زمان جدید عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام سرمایه گذاری هامون صبا که به دلیل تعطیلات چند روزه انجام نشد ، چهارشنبه ۶ مرداد تعیین شد .
به گزارش اخباربانک، در پی تصمیم دولت به تعطیلی چند روزه ادارات ، بانک ها و بورس ها ( از سه شنبه گذشته تا یکشنبه آینده ) ، عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام سرمایه گذاری هامون صبا که قرار بود چهارشنبه 29 تیر انجام شود به زمان دیگری موکول شد .

براساس این گزارش، بررسی های بورس پرس نشان می دهد طبق تصمیم مسئولان بازارسرمایه و مدیران ، مقرر شده عرضه اولیه "وهامون" در چهارشنبه آینده 6 مرداد انجام و هشتمین شرکت جدید سال هم وارد بازار شود.
به این ترتیب، 14 درصد از سهام این شرکت 300 میلیارد تومانی شامل 420 میلیون سهم با محدوده قیمت 1750 تا 1902 ریالی هر سهم و سهمیه 840 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار اول معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود که به نقدینگی 160 هزار تومانی نیاز است.

همچنین یک درصد دیگر معادل 30 میلیون سهم با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می گیرد. مدیر عرضه هم کارگزاری صبا تامین بوده و متعهدین خرید صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی صبا گستر نفت و گاز تامین و صندوق سرمایه گذاری توسعه تعاون صبا هر کدام به میزان 25 درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه هستند.

سرمایه‌گذاری هامون صبا 5 مهر 84 به صورت سهامی عام تاسیس شد و در اداره ثبت شرکت های شهر تهران به ثبت رسید و نام شرکت در 16 دی سال 99 از سرمایه گذاری هامون شمال به سرمایه گذاری هامون صبا تغییر یافت و در حال حاضر جزو واحدهای تجاری فرعی سرمایه گذاری صبا تامین و واحد تجاری نهایی سرمایه گذاری تامین اجتماعی است.

سرمایه شرکت با 12 نیروی انسانی از بدو تاسیس 100 میلیون تومان بوده که طی چند مرحله افزایش سرمایه به 300 میلیارد تومان رسیده و سرمایه گذاری صبا تامین 100 درصد مالکیت این شرکت را در اختیار دارد.
https://akhbarbank.com/vdcdxx0j.yt0ff6a22y.html
تازه ترین اخبار