اختصاصی/ ادامه داستان نرخ سود در سال 94

افتتاح سپرده کوتاه مدت در بانک مسکن به بالاترین نرخ+عکس

15 فروردين 1394 ساعت 10:58

اخبار بانک: سپرده کوتاه مدت در بانک مسکن به بالاترین نرخ سود افتتاح می شود.


به گزارش خبرنگار ««اخبار بانک»»، یکی از شعبات بانک مسکن برگه ای در معرض دید مشتریان خود نصب کرده است که خبر از بالاترین نرخ سود کوتاه مدت حکایت دارد.

همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید بر اساس برگه فوق که در کنار دیگر خدمات ارائه شده در بانک مسکن نصب شده است سود سپرده کوتاه مدت در این بانک به بالاترین نرخ پرداخت می شود.





این در حالی است که بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر بر عملکرد بانک ها و موسسات مالی و اعتباری بارها در اطلاعیه و بخشنامه های خود عنوان کرده است همه بانک ها و موسسات باید نرخ سود یکسانی را پرداخت کنند.

آخرین بخشنامه بانک مرکزی درباره نرخ سود سپرده ها مربوط به اواخر آذر ماه سال گذشته بود که نرخ سود سپرده های کوتاه مدت روزشمار ۱۰ درصد تعیین شده بود.

حال چگونه این شعبه از بانک مسکن ادعا می کند که بالاترین نرخ سود سپرده کوتاه مدت را پرداخت می کند جای سوال دارد.

البته ممکن است اساسا چنین سپرده ای که بالاترین نرخ سود در بین بانک ها و موسسات مالی و اعتباری را دارا باشد در این بانک وجود نداشته باشد اما نصب چنین برگه ای حکایت از فریب مشتریان و سکوت ناظران بانک مرکزی را دارد.

این شعبه در یکی از بهترین و پر تردد ترین نقاط یکی از شهر‌های شرقی کشور قرار گرفته است.

مدیران بانک ها و موسسات مالی و اعتباری نرخ سود را به گونه ای به شعبات خود ابلاغ می کنند که این نرخ در همه شعبات یکسان می باشد و اینگونه نیست که نرخ سود یکی از شعبات در یک شهرستان ها با نسبت سود در تهران فرق داشته باشد.

پایگاه خبری تحلیلی اخبار بانک آماده درج نظرات مسئولان و مدیران بانک مسکن می باشد.


کد مطلب: 32476

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/32476/افتتاح-سپرده-کوتاه-مدت-بانک-مسکن-بالاترین-نرخ-عکس

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com