۰
دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۰

شاخص بورس 28 پله بالا رفت

معاملات بازار سهام، امروز دوشنبه 6 آذر ماه 1391 در حالی پیگیری شد که شاخص کل با 28 واحد افزایش از 31 هزار و 259 واحد در روز چهارشنبه هفته گذشته به 31 هزار و 287 واحد رسید.
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک به نقل از ایلنا، بازار امروز در حالی پس از تعطیلات بلند مدت ۴ روزه آغاز به كار كرد كه دو روز اول هفته را از دست داده است. 

معاملات بازار سهام، امروز دوشنبه ۶ آذر ماه ۱۳۹۱ در حالی پیگیری شد که شاخص کل با ۲۸ واحد افزایش از ۳۱ هزار و ۲۵۹ واحد در روز چهارشنبه هفته گذشته به ۳۱ هزار و ۲۸۷ واحد رسید. 

در این روز شاخص بازار اول به ۲۵ هزار و ۲۹۷ واحد و شاخص بازار دوم به ۴۷ هزار و ۴۸۲ واحد رسید. 

این در حالی است كه بازار امروز در حالی پس از تعطیلات بلند مدت ۴ روزه آغاز به كار كرد كه دو روز اول هفته را از دست داده است. 

البته برخی معتقدند كه همزمان رسیدن خبرهای مثبت از غزه و افزایش نرخ ارز در بازار كه هفته گذشته رخ داد كمك شایانی به برگشت بازار كرده است و این كه نگرانی بازار سرمایه از تحولات ارزی كمتر شده است. 

به خصوص این كه دولت نیز بیشتر به فكر تك نرخی شدن پیش می رود تا فشار بر بازار تا ان را به ضرب و زور سیاست های پلیسی كاهش دهد. هر چه سیاست های اقتصادی به عقلانیت و شفافیت نزدیك شود شرایط برای بازار و ادامه بهبود ان بهتر خواهد شد.
https://akhbarbank.com/vdce.x8vbjh87w9bij.html
تازه ترین اخبار