۰
مدیر شعب بانک صادرات ایران در استان زنجان برای حمایت از «جهش تولید» با اتاق بازرگانی این استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، مدیر شعب بانک صادرات ایران در استان زنجان با بیان اینکه این استان یکی از مناطق پرظرفیت و تاثیرگذار در صنعت کشور است، گقت: بانک صادرات ایران برای حمایت از تولید و تقویت همکاری با صنایع، معادن و بخش‌های مختلف اقتصادی استان زنجان تفاهم‌نامه همکاری با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این استان امضا کرد.
 
امید حشمتی اظهار کرد: در این تفاهم‌نامه انواع طرح‌های بانکی در دست اجرای بانک صادرات ایران از جمله طرح «طراوت»، «همیان»، «همیاران سپهر»، «تبسم» و ... گنجانده شده و هر یک از اعضای اتاق بازرگانی زنجان بنا به نیاز می‌توانند متقاضی دریافت این خدمات باشند.
 
وی گفت: اعطای تسهیلات به اعضای اتاق بازرگانی زنجان و همچنین فعالان اقتصادی استان و ارائه خدمات ویژه و اختصاصی نیز از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه همکاری است.
 
مدیر شعب استان زنجان با اشاره به این موضوع که بانک صادرات ایران همواره از حامیان بزرگ فعالان اقتصادی در این استان بوده، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ٩٨ تاکنون با اعطای بیش از هزار و ٧٠٠ فقره تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط استان اختصاص داده شده است.
 
در همین حال رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با قدردانی از حمایت بانک صادرات ایران از فعالان اقتصادی این استان، اظهار کرد: همدلی و همکاری مسؤولان و ارائه تسهیلات و خدمات حمایتی به واحدهای تولیدی می‌تواند بخشی از نگرانی و دغدغه‌های فعالان اقتصادی را برطرف کند.
 
علی یگانه فرد افزود: در شرایطی که به دلیل بروز مشکلات ناشی از کرونا بخش‌هایی از فعالیت‌های اقتادی دچار مشکل شده‌اند، امید داریم این همکاری در تداوم گسترش فعالیت‌های تجاری، صنعتی و معدنی استان نقش مؤثر و سازنده‌ای داشته باشد.
https://akhbarbank.com/vdcj8oea.uqexhzsffu.html
تازه ترین اخبار