۰
۱
بانک صادرات ايران شش ماه اول سال­جاري درراستاي اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه درجامعه، رفع گرفتاري‌هاي نيازمندان و انجام تکاليف و رسالت‌هاي اجتماعي به بيش از 121 هزار نفر تسهيلات ازدواج و تهيه جهيزيه پرداخت کرده است.
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک به منظور کمک به اقشار کم­درآمد و ترويج سنت حسنه ازدواج درجامعه درسال گذشته به بيش از ۱۲۱ هزار نفر در اقصي نقاط کشور تسهيلات ازدواج و تهيه جهيزيه پرداخت کرد.

گزارش‌ها آمارهاي عملکردي درخصوص وام‌هاي قرض‌الحسنه درپايان شهريور ماه نشان مي دهد که اين بانک با پرداخت مبلغ ۲۲ هزار و ۲۱۵ ميليارد ريال تسهيلات در قالب قرض‌الحسنه ۱۲۱ هزار و ۱۳۴ جوان را روانه خانه بخت نموده است. همچنين اين بانک تا پايان شهريورماه سال مبلغ ۱۴۳ ميليارد ريال وام مسکن روستايي و بيش از هزار ميليارد ريال بابت اشتغال‌زايي پرداخت نموده و حدود ۱۱ هزار ميليارد ريال را به سرفصل‌هاي همچون تجهيز مدارس، کمک به زلزله زدگان، کمک به مددجويان کميته امداد امام خميني (ره) و... اختصاص داده است.

گفتني است هزاران نفراز هموطنان نيازمند دراقصي نقاط کشور از اين نوع تسهيلات استفاده نموده‌اند و دارندگان حساب‌هاي پس‌انداز قرض‌الحسنه به عنوان تامين کنندگان اصلي منابع آن مي‌باشند.

شايان ذکر است اين بانک در راستاي انجام رسالت ها و تعهدات اجتماعي پرداخت وام­هاي قرض الحسنه نظير؛ درمان بيماري و خود اشتغالي و مشاغل خانگي را به منظور حمايت و کمک به اقشار کم درآمد را در دستور کار قرار داده است.
https://akhbarbank.com/vdcg.39urak9t7pr4a.html
مشاهده نظر مخاطبان
سیدجعفرحیینیف
دادم دادم حساب نییت
تازه ترین اخبار