۰
پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹

فاصله استانبول تا ازمیر با اتوبوس چقدر است؟

بسیاری از افرادی که به ترکیه سفر می‌کنند ترجیح می‌دهند تا به‌جای اقامت در یک شهر به شهرهای دیگر این شهر هم سفر کنند تا بتوانند اقامت لذت‌بخش‌تری را در این شهر تجربه کنند. اگر در سفر به ترکیه بخواهید هزینه‌های حمل و نقل‌تان را کاهش دهید می‌توانید از اتوبوس استفاده کنید. استفاده از اتوبوس می‌تواند نقش زیادی در کاهش هزینه‌های سفر شما داشته باشد و همچنین می‌تواند در زمانی مناسب شما را به دیگر شهرهای ترکیه برساند. هر کدام از شهرهای ترکیه جاذبه‌های گردشگری خاص خود را دارند و بازدید از هر کدام‌شان کمک می‌کند تا بتوانید سفر لذت‌بخش‌تری را تجربه کنید. اگر می‌خواهید در سفر به ترکیه بیش‌ترین لذت‌ را تجربه کنید در ادامه با ما همراه باشید تا نکاتی را برای طول مسیر ازمیر ـ استانبول بررسی کنیم.

اتوبوس‌های این مسیر کیفیت مناسبی دارند اما درست مانند اتوبوس‌های حمل و نقل ایران دارای کیفیت‌های مختلفی هستند که اگر می‌خواهید از بهترین آن‌ها استفاده کنید باید از اتوبوس‌های VIP استفاده کنید. کیفیت بلیط اتوبوس VIP ترکیه تقریبا برابر بلیط اتوبوس سیر و سفر است و هیچ نگرانی از کیفیت بلیط‌های اتوبوس در ترکیه نداشته باشید. همچین فاصله استانبول تا ازمیر در حدود ۴۷۰ کیلومتر است که با اتوبوس حدود ۵ ساعت زمان می‌برد.

شهر ازمیر ترکیه دارای چند ترمینال‌ مسافربری است و یک ترمینال مرکزی دارد که بیش‌تر مسافران برای شروع سفرشان به آن مراجعه می‌کنند. برای رسیدن به این ترمینال یکی از بهترین راه‌ها استفاده از اتوبوس و تاکسی‌های عمومی در شهر ازمیر است که می‌توانید از هر کجای ازمیر به کمک حمل و نقل عمومی به این ترمینال مسافربری برسید. اگر می‌خواهید بهترین خرید بلیط اتوبوس را تحربه کنید توصیه می‌شود از چند روز قبل از سفرتان بلیط خود را تهیه کنید تا بتوانید صندلی مناسب خود را رزرو کنید. همان‌طور که در قسمت‌های بالا هم اشاره شد بهتر است برای سفر به استانبول از شهر ازمیر بلیط اتوبوس VIP را تهیه کنید تا بتوانید کمترین خستگی را در مسیر سفر داشته باشید. امکانات اتوبوس‌های وی‌آی‌پی بسیار زیاد و متنوع است و استفاده از این اتوبوس‌ها می‌تواند مسیر سفر را برای شما لذت‌بخش‌تر کند. در ادامه این مطلب به بررسی ویژگی های اتوبوس‌های وی‌آی‌پی در مسیر ازمیر ـ استانبول می‌پردازیم.

۱ـ صندلی‌های راحت و ایمن
همان‌طور که می‌دانید یکی از مشکلاتی که در سال‌های قبل برای اتوبوس‌های مسافربری وجود داشت صندلی‌های نامناسب و غیراستاندارد بود که در طول سفر مشکلات زیادی را برای مسافران به‌وجود می‌آورد. همچنین این صندلی‌ها به علت فضای کم جلوی پا، مشکلات بیشتری را برای افراد بلند قد به‌وجود می‌آورد. اما با پیشرفت تکنولوژی این صندلی‌ها بهبود‌های فراوانی پیدا کردند. صندلی اتوبوس‌های وی‌آی‌پی می‌توانند به حالت خوابیده دربیایند تا بتوانید به راحتی در اتوبوس به خواب استراحت بپردازید. همچنین این صندلی‌ها از جنس‌ چند لایه هستند که درطول سفر کمتر شما را خسته می‌کند. اگر قصد سفر به ترکیه در راه زمینی را دارید در نظر داشته باشید که خرید بلیط اتوبوس از علی بابا می‌تواند یکی از به‌صرفه‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای خرید بلیط اتوبوس باشد.
 
۲ـ‌ مانیتور اختصاصی
طبق جدیدترین و استانداردترین تکنولوژی‌های موجود پشت صندلی‌ اتوبوس‌های مسافربری ازمیر ـ استانبول VIP مانیتورهای اختصاصی هر مسافر قرار داده شده است که به کمک آن می‌توانید برنامه یا بازی دلخواه خود را درطول سفر مشاهده کنید. مسافران در استفاده از این مانیتورها هیچ‌گونه محدودیتی ندارند و حتی می‌توانند درصورت نیاز حافظه‌ی اکسترنال به آن متصل کنند. این مانیتورها کیفیت بالایی دارد و به‌طور پیش فرض تعداد مناسبی فیلم، بازی و موسیقی بر روی آن بارگذاری شده است تا مسافران در طول سفر با آرامش بتوانند محتوای مناسب خود را پیدا کنند. همچنین دقت داشته باشید که اگر بلیط اتوبوس علی بابا را برای سفر به ترکیه تهیه کرده‌اید مطمئن باشید که بهترین قیمت ممکن را رزرو کرده‌اید.
 
 
۳ـ چراغ برای مطالعه در شب
اتوبوس‌های وی‌آی‌پی مسیر ازمیر استانبول دارای چراغ‌های کوچکی با نور متمرکز هستند که اگر قصد مطالعه در شب را داشته باشید می‌تواند بسیار مفید باشد. مطالعه در اتوبوس کمک می‌کند تا سفر شما لذت‌بخش‌تر شود و همچنین می‌توانید به کمک این چراغ‌های مطالعه با نور متمرکز بدون مزاحمت برای دیگران به مطالعه‌ی خود برسید. به‌یاد داشته باشید که خرید بلیط اتوبوس سیر و سفر به‌صورت آنلاین و با کمترین قیمت، برای سفر به ترکیه امکان‌پذیر است.
 
۴ـ‌ نگهداری وسایل در اتوبوس ازمیر استانبول
یکی از مشکلاتی که بسیاری از اتوبوس‌های مسافربری دارند این است مکان مناسبی برای قراردادن وسایل لازم مسافر در داخل اتوبوس ندارند. البته همه‌ی اتوبوس‌ها در قسمت خارجی خود محفظه‌ی بزرگی برای نگهداری وسایل دارند اما در طول سفر ممکن است به وسیله‌ی خاصی نیاز پیدا کنید. اگر می‌خواهید از شهر ازمیر به استانبول سفر کنید توصیه می‌شود بلیط اتوبوس وی‌آ‌ی‌پی بخرید تا بتوانید مسیر لذت‌بخشی را تجربه کنید. همچنین در نظر داشته باشید که در ترکیه از مراکز معتبر بلیط خود را تهیه کنید تا بتوانید با کمترین قیمت سفر خود را انجام دهید. همچنین شما با تهیه بلیط اتوبوس علی بابا می‌توانید مناسب‌ترین قیمت را برای سفر به ترکیه بپردازید.
 
 
 
https://akhbarbank.com/vdcgqt9u.ak9wx4prra.html
تازه ترین اخبار