۰
سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۹

لزوم توزیع وسایل بهداشتی برای کارکنان بانکها

لزوم توزیع وسایل بهداشتی برای کارکنان بانک‌ها و موسسات اعتباری ضروری به نظر می‌رسد.
لزوم توزیع وسایل بهداشتی برای کارکنان بانکها
به گزارش خبرنگار اخباربانک، این روزها کشورمان با مهمان ناخوانده ای روبه‌رو شده که باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای هموطنانمان شده است.

تا لحظه تنظیم این خبر متاسفانه ۱۱ نفر از هموطنانمان جان خود را از دست داده و بیش از ۶۰ نفر مبتلا به ویروس کرونا هستند.

این در حالی است که تعداد دیگری از هموطنانمان با توجه به داشتن علائم این بیماری مشکوک، تحت درمان هستند.

به همین دلیل بسیاری از اماکن عمومی نظیر مدارس و دانشگاه‌ها تا مدتی تعطیل و توصیه شده که شهروندان در مکانهای شلوغ که احتمال شیوع این بیماری وجود دارد حضور نداشته باشند.

در این بین شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری در روزهای پایانی سال در حالت عادی شلوغ‌تر از دیگر ایام بوده و با توجه به شیوع ویروس کرونا و شلوغی و ازدحام شعب احتمال انتقال این بیماری وجود دارد.

پرسنل بانک ها و موسسات اعتباری نیز که با پول سروکار دارند از جمله افرادی هستند که بشدت در معرض این بیماری قرار گرفته اند.

به همین دلیل توصیه می‌شود مسئولان ذیربط در بانک‌ها و موسسات اعتباری اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از ابتلای بیشتر کارکنان بانک‌ها و مشتریان داشته باشند.

از جمله امکانات و شرایطی که اجرای آن در شعب بانکها ضروری است توزیع وسایل بهداشتی و ضد عفونی کننده و ارائه آموزش های لازم به پرسنل می باشد.

همچنین نصب بروشورها و پوستر هایی در شعب بانکها در معرض دید، و توصیه‌های پیشگیرانه به مشتریان نیز می‌تواند در کاهش ابتلای افراد به این ویروس مثمر ثمر واقع شود.
https://akhbarbank.com/vdcguw9u.ak9wu4prra.html
تازه ترین اخبار