۰
جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۷

ارزش پرتفوی تجارت نو سه برابر شد

مدیر عامل بیمه تجارت نو در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید ستاد مرکزی تاکید کرد: پرتفوی شرکت از ۲۰۰ میلیارد تومان به یک هزار میلیارد تومان افزایش یابد.
ارزش پرتفوی تجارت نو سه برابر شد
به گزارش اخباربانک، هفته گذشته ساختمان جدید ستاد مرکزی بیمه تجارت‌نو با حضورقائم مقام مدیرعامل بانک تجارت و نماینده سهامداران عمده به همراه مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و پرسنل این مجموعه افتتاح شد.

در این رویداد نیما نوراللهی سال ۹۷ را سالی پر زحمت درعین حال توام با موفقیت‌های چشم‌گیر برای شرکت توصیف کرده و در این خصوص گفت: افزایش پرتفو یکی از دستاوردهای مهم شرکت است. این رقم از ۹۴ میلیارد تومان سال ۹۶ به ۳۰۰ میلیارد تومان درپایان سال ۹۷ رسیده که حکایت  از ۳ برابر شدن ارزش پرتفو دارد.

وی با اعلام اینکه با وجود تمامی مشکلات ناشی از سیل، امروز پرتفوی شرکت نسبت به مشابه سال گذشته نیز جهش قابل توجهی داشته در توضیح این مهم گفت: ازابتدای سال ۹۸ تا ۲۷ مرداد، پرتفوی ۱۹۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی حاصل شده درحالی که مدت مشابه سال گذشته کل این رقم ۵۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.
 
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود مدیریت سیل رخ داده درفصل بهار را از اقدامات قابل توجه بیمه تجارت‌نو دانسته و تاکیدداشت: کلیه مدیران علی رغم تمام سختی ها با نگاه ارزشی پای کار ایستادند که از ماحصل تلاش تیم های مستقر درمناطق سیل زده، خسارات وارده پس از ارزیابی دراسرع وقت پرداخت شد.

سکاندار تجارت‌نو تاکید داشت: هرچند بالاترین رقم پرداخت خسارت درمیان شرکت های بیمه از آن تجارت‌نو است اما این مساله باوجود شایعات نه تنها هیچ خللی در روند کار وبخش مالی مجموعه ایجاد نکرد بلکه توانستیم ضمن  افزایش دستمزد پرسنل، ساختمان جدید نیز خریداری کنیم.

ساختمان جدیدسرمایه پرسنل و سهامداران
نوراللهی با تاکید بر اینکه یکی از ارکان جدی توسعه شرکت های بیمه‌ای منابع انسانی است ایجاد محیط درخورشان برای فعالیت اعضای خانواده تجارت‌نو در سراسر کشور را از اولویت های مهم مدیران مجموعه برشمرده و گفت: حال که با همت اعضای هیئت مدیره محیطی مطابق با استانداردهای روز دنیا جهت انجام امورتوسط پرسنل ستاد فراهم شده، برای همه ما مبدا جدیدی خواهد بود تا با تلاش مضاعف و انرژی بیشتر پرتفوی شرکت از ۲۰۰ میلیارد تومان به یک هزار میلیارد تومان برسد.

مدیر عامل تجارت‌نو اعلام داشت: این ساختمان که موقعیت اداری مناسبی در شهر تهران دارد سرمایه‌ای برای پرسنل و سهامداران است.
 
https://akhbarbank.com/vdcewv8p.jh8o7i9bbj.html
تازه ترین اخبار