فقط ۷ میلیون سهم آماده فروش است؛

تمایل اندک سهامداران بانک مهر اقتصاد به فروش سهم خود

28 فروردين 1398 ساعت 8:30

سهامداران بانک مهر اقتصاد تمایلی به فروش سهم خود به قیمت هر برگ ۱۰۰ تومان ندارند.


به گزارش خبرنگار اخباربانک، سهامداران پنج بانک و موسسه اعتباری کوثر، قوامین، مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان و انصار همچنان در کارگزاری های بورس سهم های خود را به فروش می گذارند.

بنابر اطلاعیه های منتشر شده در بازار بورس و اوراق بهادار سهامداران حقیقی این پنج بانک و موسسه اعتباری در حال حاضر تنها می توانند ثبت سفارش فروش به قیمت هر سهم ۱۰۰ تومان بگذارند و هیچ گونه معامله ای در حال حاضر صورت نمی گیرد.

 به نظر می رسد در چند روز آینده با بازگشایی نماد این ۵ سهم کار فروش سهم ها و بازخرید از سهامداران حقیقی سرعت بیشتری بگیرد.

 اما نکته قابل توجه اینکه برخی از سهامداران این پنج بانک و موسسه تمایل زیادی برای فروش دارند و برخی دیگر تمایلی به فروش در قیمت ۱۰۰ تومان ندارند.

 در این بین بانک مهر اقتصاد ناراضی ترین سهامداران در بین ۵ بانک هستند به طوری که از مجموع ۱۲ میلیارد سهم تنها هفت میلیون سهم آماده فروش می باشد و بقیه تمایلی به فروش در این قیمت‌ها ندارند.

 این در حالی است که برخی دیگر از بانک ها و موسسات اعتباری بیش از ۲۰۰ و یا ۳۰۰ میلیون سهم آماده فروش دارند و نشان از منصفانه بودن قیمت ۱۰۰ تومان برای هر سهم است.

تعداد فروشندگان سهام بانک مهر اقتصاد کمتر از بقیه بانکها و موسسات است.

در تصویر زیر تعداد نفرات و سهام بانک مهر اقتصاد که آماده فروش می باشد را مشاهده می کنید.


 


کد مطلب: 67465

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/67465/تمایل-اندک-سهامداران-بانک-مهر-اقتصاد-فروش-سهم-خود

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com