۰
۱
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۰
فقط ۷ میلیون سهم آماده فروش است؛

تمایل اندک سهامداران بانک مهر اقتصاد به فروش سهم خود

سهامداران بانک مهر اقتصاد تمایلی به فروش سهم خود به قیمت هر برگ ۱۰۰ تومان ندارند.
تمایل اندک سهامداران بانک مهر اقتصاد به فروش سهم خود
به گزارش خبرنگار اخباربانک، سهامداران پنج بانک و موسسه اعتباری کوثر، قوامین، مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان و انصار همچنان در کارگزاری های بورس سهم های خود را به فروش می گذارند.

بنابر اطلاعیه های منتشر شده در بازار بورس و اوراق بهادار سهامداران حقیقی این پنج بانک و موسسه اعتباری در حال حاضر تنها می توانند ثبت سفارش فروش به قیمت هر سهم ۱۰۰ تومان بگذارند و هیچ گونه معامله ای در حال حاضر صورت نمی گیرد.

 به نظر می رسد در چند روز آینده با بازگشایی نماد این ۵ سهم کار فروش سهم ها و بازخرید از سهامداران حقیقی سرعت بیشتری بگیرد.

 اما نکته قابل توجه اینکه برخی از سهامداران این پنج بانک و موسسه تمایل زیادی برای فروش دارند و برخی دیگر تمایلی به فروش در قیمت ۱۰۰ تومان ندارند.

 در این بین بانک مهر اقتصاد ناراضی ترین سهامداران در بین ۵ بانک هستند به طوری که از مجموع ۱۲ میلیارد سهم تنها هفت میلیون سهم آماده فروش می باشد و بقیه تمایلی به فروش در این قیمت‌ها ندارند.

 این در حالی است که برخی دیگر از بانک ها و موسسات اعتباری بیش از ۲۰۰ و یا ۳۰۰ میلیون سهم آماده فروش دارند و نشان از منصفانه بودن قیمت ۱۰۰ تومان برای هر سهم است.

تعداد فروشندگان سهام بانک مهر اقتصاد کمتر از بقیه بانکها و موسسات است.

در تصویر زیر تعداد نفرات و سهام بانک مهر اقتصاد که آماده فروش می باشد را مشاهده می کنید.


 
https://akhbarbank.com/vdchmkn-.23nq-dftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
سعید
Iran, Islamic Republic of
وقتی خود بانک مهر اقتصاد سهامشو به قیمت بالاتر از 100 تومن به مردم فروخته حالا چطور انتظار دارن مردم بعد از گذشت چندین سال سهامشونو ارزونتر از قیمت خریدشون بفروشن؟!!!
مهر اقتصاد چند سال پیش تو شعباتش هر سهمو به قیمت 116 تومن به مردم فروخت.دقت کنید چند سال پیش!!
تازه ترین اخبار