۰
۹
رئیس‌ بانک مرکزی درباره حمایت سیستم بانکی از سیل‌زدگان دو استان گلستان و مازندران 3 وعده داد.
به گزارش اخباربانك، عبدالناصر همتی ضمن ابراز همدردی با هموطنان در استان گلستان و مازندران به‌خاطر سختی‌ها و صدمات وارده به اموال و فعالیت‌های اقتصادی آنها اعلام کرد: عزیزانی که در آن مناطق فعالیت‌های دامداری، مرغداری، بافندگی، صنعت و تجارت و کشاورزی آنها آسیب دیده یا از بین رفته، بدانند سیستم بانکی در زمینه‌های زیر با آنها همراهی و مساعدت لازم خواهد کرد:

- اعطای وام‌های قرض‌الحسنه در کنار کمک‌های بلاعوض دولت.

- به‌تأخیر‌انداختن اقساط بدهی‌های قبلی و دادن تنفس چندساله بدون اخذ جرائم و . . .
- اعطای وام‌های جدید برای راه‌اندازی مجدد فعالیت‌ها و نیز سرمایه در گردش مورد نیاز آنها برای ادامه تولید و فعالیت در واحدهایی که امکان ادامه فعالیت دارند.

ان‌شاءالله در هماهنگی با کارگروه‌هایی که در این زمینه تشکیل خواهد شد، همکاری و هماهنگی کامل برای کمک به منطقه خواهیم داشت. امیدوارم بیشتر فعالیت‌ها پوشش بیمه نیز داشته باشند و از طریق صنعت بیمه جبران خسارت بشوند.
https://akhbarbank.com/vdcguq93.ak9u34prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
با توجه به کمی شغل در چند ساله اخیر شاهد هستیم جوانان با استعداد بسیاری که با تلاش 16 ساله در معتبر ترین دانشگاه های دولتی کشور بدون سهمیه و رانت ، با بهترین کارائی فارغ التحصیل شده اند همچنین ایشان با توجه به اجرای وظیفه دانش آموزی و دانشجویی خود در تمام مقاطع تحصیلی نشان داده اند بجز متخصص بودن با شرافت و متعهد نیز هستند. اما به واسطه دوری از گناه ، نداشتن ارتباط ، عزت نفس ، حسن خلق فاعلی و حتی برخی به واسطه کم سن بودن و نزدیکی به فضای معصومیت پیش از سن تکلیف و نیز هوش و استعداد به مراتب علم الیقین دست یافته و اخلال در نظام استخدام و بهره جویی از بیتالمال از طرق مختلف رانت را عین ظلم برخداو خلق و نفس می شمارند، لذا از هیچ رانتی استفاده نکرده و صرفا هنرو مهارت های خود را حائر ابراز در زمان مراجعه جهت شغل به دستگاه های دولتی حکومتی میدانند.
حال با عنایت به اینکه در بسیاری از دستگاه ها گزیشن و استخدام ظاهرا بر مبنای ضوابط است اما عملا مشاهده میگردد اشخاصی بدون توجه به معیارهای منصفانه ، با استفاده از رانت فامیلی و سفارشات نا مربوط وارد دستگاهی میگردند که بودجه آن از بیت المال است. با ذکر این توصیفات حقوق این افراد ، مال و دارائی که از این راه کسب میکنند چه حکمی دارد؟

جای خالی فرزندان معصوم ترک دیار کرده وطن خالی که جایشان را، رانتی های فامیلی سهمیه ای گرفته اند. ریسک بالاتر تعلل در تصحیح نظام گزینش و استخدام و بکار گیری در دستگاه های حکومتی و دولتی است. همگی این دستگاهها مهم هستند چرا که با امور بیت المال و مسائل مهم حاکمیتی مرتبط هستند.
مردم چوب فامیل و رانت بازی از استخدام تا ارتقاو پست گرفتن مسئولین نالایق را میخورند.
سیل عظیم در راه است اگر تعلل کنیم . جوانان نخبه را دریابیم و در دستگاههای مهم حاکمیتی به جای بیمسئولیت ها بکار بگیریم.
چرا با گذشت بیش از 7 ماه هنوز رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل بازرسی بانک ملی ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟
Iran, Islamic Republic of
چرا با گذشت بیش از 7 ماه هنوز رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل بازرسی بانک ملی ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟

وام ودیعه مسکن به ۲۲۳ هزار خانوار پرداخت شد/ و این درحالی است که اینجانب محمد میرزابابایی متقاضی وام ودیعه مسکن بنده درسیستم، بانک ملی را انتخاب کردم و پس ازسپری شدن یکماه نوبت دادن با مدارک کامل به همراه ضامن کارمند بازنشته با حقوق 7م به بالا باگواهی کسر ازحقوق به بانک ملی نسیم شهرکد 2357 مراجعه کردم و بعد ازتکمیل پرونده میگوید چون ضامن از بانک رفاه حقوق میگیرد قبول نمیکنیم .باید از بانک ملی حقوق بگیرد و جوازکسب وچک هم قبول نمیکنیم …مردم ازکجا ضامنی پیدا کنند که دقیقا ازبانک ملی حقوق بگیرد؟ پیش رئیس شعبه هم رفتیم قبول نکرد. پس چرا همسایه ما با همین آقای ضامن وام ودیعه از بانک سپه گرفت؟! چرا آنقدرسنگ اندازی میکنند وحرف آخر را اول نمیزنند؟ یکباره بگویند وام نمیدهیم مردم را اذیت نکنید با توجه به اینکه ضامن پدرم بود وبازنشسته مخابرات میباشد.! برای بانک ملی و رئیس شعبه جای شرم وتاسف دارد که 15میلیون ودیعه مسکن را به من مستاجر ندادند.

پدر من 27 ماه سابقه درجبهه در سال 63 الی 65 در زمان جنگ تحمیلی بوده است و متاسفانه تاکنون هم هیچ گونه ارزشی قائل نیست و نبوده است چرا؟
Iran, Islamic Republic of
همتی، روحانی، جهانگیری و مسئولان عامل اصلی دلار سی هزار تومان هستند.
حسن روحانی، بدترین دولت در تاریخ ایران بوده است.
Iran, Islamic Republic of
بعد از انقلاب اسلامی، بهترین دولت احمدی نژاد فقط در ایران بوده است.
حسن روحانی، بدترین دولت در تاریخ ایران بوده است.
Iran, Islamic Republic of
برای دریافت وام از بانک ها مشکلات زیاد داریم بخاطر که ضامن کارمند پیدا نمی شود بعضی بانک ها ضامن بازنشسته را قبول نمی کند نمی توانیم وام از بانک ها دریافت کنیم

نظر به اینکه بین وام‌گیرنده و ضامن به دلیل عدم پرداخت اقساط وام کار به شکایت و دادگاه کشیده می‌شود آیا بهتر نیست که از خود وام‌گیرنده ضمانت‌های لازم گرفته شود و نیازی به ضامن نباشد؟ در هر حال جای پرداختن به موضوع و حل مشکل وجود دارد.
مستأجر نیازمند وام ودیعه مسکن
Iran, Islamic Republic of
بانک‌ها برای پرداخت وام ودیعه مسکن سنگ‌اندازی می‌کنند
بانک‌ها به جای روان‌سازی پرداخت وام ودیعه مسکن به مستأجران، در راه اعطای این تسهیلات سنگ‌اندازی می‌کنند که ضرورت دارد مسئولان اجازه ندهند مستأجرانی که مشکلات عدیده‌ای دارند، از نظر دریافت وام یاد شده هم در شرایط سختی قرار بگیرند.
مستأجر نیازمند وام ودیعه مسکن
حقوق بازنشستگان کفاف هزینه‌هایشان را بدهد
Iran, Islamic Republic of
حقوق بازنشستگان کفاف هزینه‌هایشان را بدهد
بازنشستگان هنگامی که شاغل بوده‌اند، از محل اضافه کار و
حق مأموریت و برخی مزایای جانبی هم درآمدهایی داشته‌اند که پس از ۳۰ سال خدمت، فقط با حداقل حقوق بازنشستگی باید زندگی کنند و این در حالی است که به دلیل بیماری و داشتن عروس و داماد و نوه، مخارج زندگی‌شان بیشتر هم شده است و می‌طلبد که حقوق بازنشستگان به نحوی افزایش یابد که کفاف هزینه‌هایشان را بدهد.
ضرورت پرداخت مطالبات فروردین ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
ضرورت پرداخت مطالبات فروردین ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی
مابه‌التفاوت همسان‌سازی فروردین ماه حقوق بازنشستگان
تأمین اجتماعی علیرغم این که وعده داده بودند با مستمری خردادماه پرداخت می‌شود، هنوز به حساب آنان واریز نشده است که امیدواریم سازمان تأمین اجتماعی در این باره دلایل قانع‌کننده‌ای داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
سرمایه‌گذاری ایرانی ها در ترکیه، باکو، امارات، کشورهای عربی، کشورهای اروپایی و... عامل اصلی مشکلات مردم، کشور، گرانی و جنگ اقتصادی در سراسر کشور بوده است، نه تحریم، ترامپ و کرونا
تازه ترین اخبار