۰
با بازو (بات) ثبت نام آزمون استخدامی سال 97 در پیام رسان مالی بله که توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ارائه شده است، می توانید آخرین و به روزترین اطلاعات پیرامون ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور را دریافت کنید.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، داوطلبان شرکت در این آزمون می توانند از طریق آدرس https://ble.im/estekhdam97_bot در پیام رسان بله به اطلاعات زمانبندی آزمون، دفترچه راهنمای آزمون، مشاغل مورد درخواست و... دسترسی داشته باشند.

همچنین دسترسی به لینک ثبت نام در آزمون، پرداخت هزینه ثبت نام، بازیابی کد رهگیری و توکن برای داوطلبان و کاربران از طریق این بازو فراهم شده است.

کانال اطلاع رسانی آزمون نیز به آدرس https://ble.im/hrtcir توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در پیام رسان بله ایجاد شده است و داوطلبان می توانند آخرین اخبار و اطلاعیه ها را از این طریق دنبال کنند.

همچنین بازوی پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات داوطلبان نیز به آدرس hrtc_support_bot@ توسط این مرکز در پیام رسان بله ایجاد شده است.

لازم به ذکر است، ثبت نام در ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از روز یکشنبه 30 دی‌ماه 1397 آغاز شده و تا پایان روز سه شنبه 9 بهمن‌ماه 1397 ادامه خواهد داشت. این آزمون روز جمعه 17 اسفندماه 1397 برگزار می شود.
https://akhbarbank.com/vdcevv8p.jh8nvi9bbj.html
تازه ترین اخبار