۰
بانک‌پاسارگاد پس از برگزاری موفقیت‌آمیز مجمع عمومی سالیانه و بازگشت به بورس، مورد استقبال کم‌نظیر فعالان بازار سرمایه و سرمایه‌گذاران قرار گرفت.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک ضمن اعلام این خبر گفت: نماد بانک‌پاسارگاد از لحظه‌ی بازگشایی باعث رونق بسیار در بورس و ایجاد هیجان بسیار در بین سرمایه‌گذاران شده‌است. به‌طوریکه در مدت 9 روز از زمان بازگشایی، تعداد 4 میلیارد و 387 میلیون و 744 هزار سهم این بانک در بورس معامله شده‌است.

وی ادامه داد: بانک‌پاسارگاد با توجه به پیشینه فعالیت و همچنین جایگاه بسیار ارزشمندی که در شبکه بانکی کشور و جهان داراست، آینده‌ی بسیار درخشان و موفقی را پیش‌رو خواهد داشت. عملکرد موفق و شفاف، مدیریت باثبات، استقبال سایر کشورها برای همکاری بانکی، تأسیس شعبه‌ها در خارج و ... بانک‌پاسارگاد را بیش از پیش به سمت یکه‌تازی در عرصه‌های بانکی و مالی پیش خواهد برد.

رفیعی در پایان تأیید کرد: بانک‌پاسارگاد ضمن رعایت کلیه قوانین و مقررات وضع‌شده از سوی نهادهای نظارتی با گام‌هایی استوار و برنامه‌های گسترده برای توسعه و رشد، در جهت حفظ منافع سهامداران و سایر ذی‌نفعان خود می‌کوشد و در این مسیر ثابت‌قدم و قاطع است.
https://akhbarbank.com/vdceff8p.jh8n7i9bbj.html
تازه ترین اخبار