۰
بیش از ٤٠ هزار دانش‌آموز، فراگیری امور مالی و بانکداری الکترونیک را در قالب طرح «سپهر دانش» در بانک صادرات ایران آغاز کردند.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با گذشت ٤٥ روز از عملیاتی شدن طرح افتتاح حساب سپرده‌ دانش‌آموزی «سپهر دانش»، ٤٠ هزار دانش‌آموز از سراسر کشور با حمایت این بانک از امکان تبادلات مالی و خدمات بانکداری الکترونیک تا سقف دو میلیون ریال بهره‌مند شدند.

بنا براین گزارش، این طرح که به منظور توسعه فرهنگ بانکداری و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با خدمات نوین بانکی، برای اولین بار در نظام بانکی کشور با مزیت‌های منحصر به فرد؛ در قالب طرح «سپهر دانش» رونمایی شده است، توانسته اعتماد طیف قابل توجهی از دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها را جلب کرده و روند روزافزون آن همچنان ادامه دارد.

دانش‌آموزان سراسر کشور می‌توانند با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت طرح «سپهر دانش» نزد شعب این بانک و دریافت کارت ویژه دانش‌آموزی، ضمن بهره‌مندی از نرخ ١٠ درصدی سود سپرده، امکان افزایش موجودی، انجام تراکنش‌ها در درگاه‌های بانکداری الکترونیک، با عضویت در باشگاه مشتریان بانک از یک هزار جایزه ارزشمند به ارزش بالغ بر ٦ میلیارد ریال به قید قرعه برخوردار شوند.

علاوه بر این، دانش‌آموزان می‌توانند در قالب این طرح معادل دو برابر معدل موجودی حساب خود، تا سقف ٥ میلیون ریال در دوران ابتدایی (اول تا ششم) و ١٠ میلیون ریال در دوران دبیرستان (هفتم تا دوازدهم) کارت اعتباری مرابحه با امکان انتقال اعتبار به والدین به عنوان کمک هزینه خرید نوشت‌افزار و... دریافت کنند.

با اجرایی شدن طرح «سپهر دانش» در بانک صادرات ایران، دانش‌آموزان می‌توانند تا سقف ٢ میلیون ریال در هفته تراکنش داشته و از طریق تمامی درگاه‌های اینترنتی، خدمات بانکداری الکترونیک را انجام دهند.

صدورکارت با درج نام دانش‌آموز در این طرح بدون کارمزد بوده و بانک صادرات ایران به مناسبت سال ١٣٣١ (سال تاسیس بانک) مبلغ ٣١ هزار تومان در این کارت‌ها به عنوان هدیه واریز خواهد کرد. در این طرح، کسب امتیاز از تراکنش‌های انجام شده در درگاه‌های بانکداری الکترونیک، امکان بهره‌مندی از جوایزی همچون کمک هزینه خرید اقلامی مانند تلفن همراه ‌هوشمند، تبلت، دوچرخه، نوشت‌افزار و لوازم ورزشی در قالب قرعه‌کشی‌های باشگاه مشتریان را برای دانش‌آموزان فراهم کرده است.
https://akhbarbank.com/vdcgx793.ak9tu4prra.html
تازه ترین اخبار