۰
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۹

«بام» را ایمن تر کنید

کاربران سامانه «بام» بانک ملی ایران می توانند برای افزایش میزان امنیت ورود به این سامانه، مکانیزم «ورود دو مرحله ای» را به صورت اختیاری فعال کنند.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، هم اکنون ورود به سامانه «بام» بر روی رایانه از طریق وارد کردن نام کاربری و رمز ورود و بر روی تلفن همراه علاوه بر این روش از طریق اثر انگشت ممکن است.

با این حال، افزایش امنیت سامانه های دیجیتالی همواره خواسته کاربران بوده است. سامانه «بام» به این منظور، مکانیزم «ورود دو مرحله ای» را به کاربران پیشنهاد می کند.

با فعال سازی این روش، برای وارد شدن به سامانه، علاوه بر نام کاربری و رمز عبور، کد یک بار مصرفی از طریق پیامک برای کاربر ارسال می شود که وارد کردن آن برای استفاده از سامانه، الزامی است.

کاربرانی که پیام رسان «بله» را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده اند، می توانند این کد را بر روی بازوی «بام» در پیام رسان «بله» نیز مشاهده کنند. با این حال انتخاب این امکان کاملا در اختیار کاربر است.

برای غیرفعال سازی «ورود دو مرحله ای»، کاربران می توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی به یکی از شعب بانک ملی مراجعه کنند.
https://akhbarbank.com/vdcb0fb0.rhbafpiuur.html
تازه ترین اخبار