۰
رییس پلیس پایتخت اعلام کرد هرگونه خرید و فروش ارز در کوچه، خیابان، چهارراه و... ممنوع است.
خرید و فروش کوچه و خیابانی ارز بازهم ممنوع شد
به گزارش اخبار بانک به نقل از ایسنا، حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح رعد گفت: هرگونه خرید و فروش ارز در کوچه، خیابان، چهارراه و... ممنوع است و بنا به درخواست بانک مرکزی و هماهنگی با دستگاه قضا از چهارشنبه گذشته تاکنون ۸۵ نفر از دلالان و مخلان بازار ارز که با وقاحت تمام اقدام به قیمت گذاری کاذب و خرید و فروش غیر مجاز ارز کرده بودند دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه تمامی این افراد سابقه دار بودند، ادامه داد: این افراد در طرح‌های قبلی جمع‌آوری دلالان و مخلان بازار ارز نیز دستگیر شده بودند اما متاسفانه آزاد شده و دوباره به این کار روی آورده بودند. هزار دلار، ۱۷۵ هزار دینار، ۵۷۷۵ لیر و ۴۵۲۰ یورو به همراه هشت کیلوگرم طلای آب شده از جمله مواردی است که از این افراد کشف و ضبط شد.

رحیمی با اشاره به برخورد با شرکت‌های لیزینگ خودرو که اقدام به کلاهبرداری کرده بودند، گفت: ۱۲ شرکت لیزینگ خودرو که اقدام به کلاهبرداری از افراد کرده بودند شناسایی و مدیران آنها بازداشت شده‌اند، البته دو نفر از مدیران این شرکت‌ها متواری هستند.نکات بسیاری در خصوص این شرکت‌ها وجود دارد، به مردم هشدار می‌هیم در هنگام ثبت نام در شرکت‌های لیزینگ خودرو دقت لازم را داشته و به تبلیغات آنها اعتنا نکنند.
 
https://akhbarbank.com/vdcjvoem.uqet8zsffu.html
تازه ترین اخبار