۰
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰

تقدیر سازمان بهزیستی کشور از بانک پارسیان

همزمان با فرارسیدن 23 مهر (روزجهانی نابینایان)، رییس سازمان بهزیستی کشور با ارسال لوح تقدیری خطاب به پرویزیان، از حمایت های بانک پارسیان در فراهم نمودن و تسهیل امکان ارایه خدمات بانکی به جامعه نابینایان تقدیرکرد.
به گزارش اخبار بانک، لازم به ذکر است که مرداد ماه سال گذشته، بانک پارسیان با هدف آسان سازی دسترسی به خدمات بانکی برای این گروه از هم میهنان، شعب خود واقع درکریم خان زند، میدان انقلاب و میدان فردوسی خود را به سامانه ارایه خدمات بانکی ویژه نابینایان تجهیز کرد.
 
 گفتنی است؛ این سامانه شامل دستگاه برجسته نگار و نرم افزار فرم های بانکی است که دارای صفحه کلید و نمایشگر بریل بوده و تکمیل فرم های بانکی با استفاده از صفحه کلید توسط نابینایان انجام می شودو کلیه نوشتار موجود در فرم های بانکی از طریق نمایشگر بریل دستگاه برجسته نگار به صورت لمسی قابل خواندن برای روشندلان است.

بنابراین با راه اندازی این سامانه در بانک پارسیان، روشندلان بدون نیاز به حضور همراه می توانند فرم های درخواست انواع عملیات بانکی نظیر افتتاح حساب ، دریافت وجه ، واریز وجه، خدمات کارت و ... را دریافت کنند و عملیات بانکی را انجام دهند
https://akhbarbank.com/vdcjhaem.uqetizsffu.html
تازه ترین اخبار