۰
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۰

«بام» شماره کارت شما را حفظ است!

مشتریان بانک ملی ایران که به هر دلیلی ملی کارت خود را تعویض می کنند، با این سوال مواجهند که پس از تغییر شماره کارت، نحوه استفاده آنها از سامانه «بام» چگونه خواهد بود؟
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ملی کارت ها تاریخ انقضا دارند و با گذر از این تاریخ، استفاده از آنها ممکن نخواهد بود.

از سوی دیگر ملی کارت ها مانند هر کارت مغناطیسی دیگر ممکن است به دلایل متعدد مانند قرار گرفتن در معرض حرارت شدید، خمیدگی، خراشیدگی و ... کارایی خود را از دست بدهند. حتی ممکن است ملی کارت مشتری مفقود شود.

در چنین شرایطی، مشتری با مراجعه به شعب یا کیوسک های بانک ملی ایران، ملی کارت جدیدی دریافت می کند که ممکن است شماره آن با شماره ملی کارت پیشین متفاوت باشد.

سامانه «بام» بانک ملی ایران گرچه اطلاعات شماره حساب مشتریان را دارد، اما امکاناتی مانند کارت به کارت و دریافت مانده کارت نیز در آن وجود دارد.

با این حال مشتریانی که به هر دلیلی ملی کارت خود را تعویض کرده اند، باید بدانند که سامانه «بام» هوشمند است و به صورت خودکار بین سه تا هفت روز پس از تغییر ملی کارت، شماره کارت جدید متصل به حساب را ثبت خواهد کرد.

طی دوره گذار از شماره کارت قدیم به شماره کارت جدید، مشتری امکان استفاده از سامانه «بام» را با شماره حساب خواهد داشت.
 
https://akhbarbank.com/vdcg3q93.ak9wq4prra.html
تازه ترین اخبار