۰
۲
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه 5 بسته جبرانی اقتصادی آماده شده گفت: از دو بسته معیشتی در نظر گرفته شده، یک بسته برای تمام مردم پرداخت می‌شود.
به گزارش اخبار بانک به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه اظهار داشت: اقتصاد باید به گونه‌ای ساخته شود که چنانچه ضربه، هجوم یا متغیر برون‌زایی بر آن اثر بگذارد مقاوم بماند که اقتصاد ایران باید این ویژگی را داشته باشد.
 
وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی برای مقاوم کردن اقتصاد در برابر هجمه‌ها و از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد،افزود: با وجود تلاش های بسیار در این زمینه در سال های اخیر هنوز اقتصاد مقاوم نیست.با رشد 4 درصدی اقتصاد و کاهش تورم ،اقتصاد ایران در حال جهش مجدد بود اما بدخواهان اجازه ندادند و تحریم را تحمیل کردند.

این مقام مسئول با ابراز اینکه عدم مقاومت اقتصاد در برابر این هجمه واقعیت است،گفت: نمی‌توان گفت این وضعیت نتیجه ناکارآمدی و نابلدی دولت است زیرا این همان دولت چهار سال قبل است و هیچکدام از دولتمردان برای آزمون و خطا مسئول نشده‌اند. تکانه و تهدید تحریم سبب شد عده‌ای تقاضا را برای تبدیل ریال به ارز مناسب بدانند اما سازمان برنامه و بودجه موظف است حداقل برنامه‌ای در جهت کاهش این اخطار و بار خانواده‌ها انجام دهد.

نوبخت با بیان اینکه 5 بسته جبرانی اقتصادی آماده شده،گفت: دو بسته معیشتی در نظر گرفته شده و برای تمام مردم یک بسته معیشتی پرداخت می‌شود.یک بسته معیشتی خاص برای 5 دهک جامعه در نظر گرفته شده،یک بسته خاص برای تولیدکنندگان و یک بسته خاص نیز برای پیمانکاران برنامه‌ریزی شده است.
https://akhbarbank.com/vdccieqe.2bqim8laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
Netherlands
بهترين بسته جبران اقتصاد برايه مردم ارز ($ و € ) ارزان كنيد . بعد همه چیز درست میشه . چون همه چیز بابسته له ارز است . کران میشه همه چیز کران میشه واکر ارزان بشه همه چیز ارزان میشه . اقایی میکنی اکر ارز ارزان کنی .😘😘😘
Iran, Islamic Republic of
این بسته حمایتی چیه پول یا سبد غذایی اعلام کنید دیگه
تازه ترین اخبار