۰
۲
نماینده مجلس در شورای پول و اعتبار از تضمین سپرده های ارزی توسط سران سه قوه و تایید مقام معظم رهبری خبر داد.
تضمین سپرده ارزی به تایید سران سه قوه و رهبری رسید
به گزارش اخبار بانک، محمدرضا تابش با اشاره به بخشنامه بانک مرکزی برای سپرده های ارزی به خانه ملت گفت: در گذشته در زمینه سپرده ارزی تجربه ای داشتیم که موج بی اعتمادی در مردم نسبت به سپرده ارزی در بانک ها ایجاد شده بود. موضوع سپرده ارزی در جلسه ستاد هماهنگی سران سه قوه مطرح و با بررسی بی اعتمادی مردم به این موضوع تضمین سپرده های ارزی تایید شد که به اصطلاح به تایید رهبری رسیده است.

وی تاکید کرد: این بار در زمینه سپرده ارزی در بانک ها محکم کاری شد و تضمین حاکمیتی و فراتر از بانک مرکزی در نظر گرفته شد تا مردم به سپرده گذاری ارزی در بانک ها اعتماد کنند.سپرده های ارزی را که مردم در بانک ها به ودیعه می گذارند در هر زمان که بخواهند با سود سپرده می توانند از بانک های عامل برداشت کنند.

تابش با اشاره به انتقاداتی که نسبت به سود سپرده های ارزی وجود دارد،گفت: برخی می گویند رقم سود زیاد است و بانک ها از عهده پرداخت آن بر نمی آیند، اما در هر صورت این سپرده ها تضمین شده است.ممکن است سود سپرده ها زیاد باشد اما در مقایسه با اعمال تخریبی که نقدینگی دارد و بهم خوردگی که در عرضه و تقاضای ارزهای خارجی وجود داشت پرداخت این سودها نفع بیشتری دارد.
https://akhbarbank.com/vdcbf0b0.rhb5spiuur.html
برچسب ها: سپرده ارزی
مشاهده نظر مخاطبان
Netherlands
فکر خوبی است
حسام
بنده یک سپرده‌ ارزی دارم که ار سال ۹۰ در بانک... بلاتکلیف است و بانک اعلام کرده فقط میتونیم معادل ریالی آنرا بر مبنای دلار ۴۲۰۰ تومان بدیم. حال چگونه می‌شود دوباره به این سپرده‌ها اطمینان کرد؟
تازه ترین اخبار