۰
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۷

تکذیب توقف فروش ارز مسافرتی

امروز نامه ای با سربرگ بانک سامان در برخی رسانه ها منتشر شد که خبر از توقف عرضه ارز مسافرتی از سی ام تیرماه 97 می داد.اما بانک سامان بلافاصله با رد این موضوع از ادامه فروش ارز مسافرتی خبر داده است.
تکذیب توقف فروش ارز مسافرتی
به گزارش اخبار بانک، امروز نامه ای با سربرگ بانک سامان بعنوان یکی از بانک های عرضه کننده ارز مسافرتی منتشر شد که در آن از تعلیق فروش ارز مسافرتی تا اطلاع ثانوی خبر می داد.

تاریخ این نامه بیست و هشتم تیرماه سال 97 را نشان می دهد.

در بخش از این نامه آمده است: " بموجب اطلاع واصله از بانک مرکزی ج.ا فروش ارز مسافرتی از تاریخ 1397/04/30 تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام گردید.لذا کلیه شعب ارزی و ریالی از تاریخ 1397/04/30 از فروش ارز مسافرتی به متقاضیان خودداری کنند."



اما بانک سامان در اطلاعیه ای به این خبر واکنش نشان داد و اعلام کرد؛

پیرو اخبار غیررسمی و نادرست منتشره در برخی رسانه ها مبنی بر عدم فروش ارز مسافرتی در سعب بانک سمان، به اطلاع هموطنان گرامی می رساند ارایه این خدمت مطابق روال گذشته و براساس ضوابط اعلامی بانک مرکزی همچنان ادامه دارد.

براساس این گزارش مشتریان گرامی می توانند با ارایه مدارک لازم همچون بلیط و ویزا و غیره نسبت به دریافت ارز خود در فرودگاه امام خمینی (ره) اقدام کنند.

مرکز سامان ارتباط با شماره 0216422 بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به پرسش های مشتریان خواهد بود.

این گزارش حاکی است؛ چند وقتی می شود که برخی از مسوولان و کارشناسان از لزوم توقف عرضه ارز مسافرتی سخن می گویند.این عده دلیل خود را اعطای یارانه و فروش ارز ارزان به مسافران می دانند.

برخی نیز مدعی اند که تعدادی با ارز مسافرتی دلالی کرده و اقدام به فروش آن با قیمت بازار آزاد می کنند.البته برخی نیز در مقابل می گویند اگر سخن مخالفان ارز مسافرتی درست هم باشد، ایرادی ندارد چراکه ارز مسافرتی بازهم به بازار داخل بازگشته است و در چرخه داخل کشور باقی می ماند.

 
https://akhbarbank.com/vdcdxj09.yt0f56a22y.html
تازه ترین اخبار