۰
۱
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۷

بورس تهران شاهد صف‌های میلیونی خرید

در حال حاضر بازیگران بازار سرمایه شاهد رشد بی‌سابقه نماگر اصلی بازار تا کانال ۱۰۲ هزار واحدی هستند به طوری که در بیشتر گروه‌ها صف‌های پایدار خرید به وجود آمده و قیمت سهم ها لحظه به لحظه در حال افزایش است.
به گزارش اخبار بانک به نقل از ایسنا، امروز یکشنبه از ابتدای باز شدن معاملات بورس شاخص کل بازده نقدی و قیمتی رو به صعود گذاشت به طوری که تا لحظه ارسال این خبر نماگر اصلی بازار سرمایه با رشد ۲۸۶۲ واحدی تا کانال ۱۰۲ هزار و ۹ بالا رفته است. همچنین شاخص کل هم‌وزن با ۳۵۷ واحد رشد به کانال ۱۸ هزار و ۲۶۷ وارد شده است.

همچنین‌ شاخص کل فرابورس ایران نیز با رشد کم سابقه ۳۹ واحدی به رقم ۱۱۹۳ رسید.

ارزش و حجم معاملات نیز امروز رشد قابل ملاحظه‌ای را شاهد است، به طوری که در بورس تهران ارزش معاملات تا این لحظه که حدود دو ساعت از باز شدن معاملات می‌گذرد به ۳۱۹ میلیارد تومان رسیده است.

در چهارشنبه گذشته نیز نماگر اصلی بازار در حرکتی یکباره ۲۷۰۰ واحد رشد کرد و وارد کانال ۹۹ هزار واحدی شد.

کارشناسان معتقدند که افزایش قیمت دلار در بازار غیررسمی ایران سبب شده است که شرکت‌های صادرات‌ محور در بورس سود شناسایی کنند و این موضوع باعث افزایش قیمت سهم‌ها در بازار سرمایه شده است.

رسیدن به تراز ۱۰۲ هزار واحدی در تاریخ بازار سرمایه ایران بی‌سابقه است. در حال حاضر بسیاری از سهم‌ها در گروه‌های مختلف از جمله فلزات اساسی، محصولات شیمیایی و استخراج کانه‌های فلزی شاهد صف پایدار خرید هستند.
 
https://akhbarbank.com/vdceow8p.jh8zfi9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
Behrooz
Iran, Islamic Republic of
دارن ..... داغ میکنن تا بخودت بیای پولتو زدن
تازه ترین اخبار