۰
۳۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: براساس تصمیم هیات تصفیه موسسه تعطیل شده میزان، سپرده های زیر ۱۰۰ میلیون ریال سپرده گذاران پرداخت می شود.
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از ایرنا، محمدرحیم نوروزیان اظهارکرد: تاکنون تعدادی از سپرده گذارانی که در این حد سپرده داشته اند، پولشان را دریافت کرده و مابقی نیز با تامین مالی به پولشان می رسند.

وی اضافه کرد: بیشتر سپرده گذاران موسسه منحله میزان در این استان سقف سپرده شان زیر ۱۰۰ میلیون ریال است و با این پرداختی ها مشکل اکثر سپرده گذاران رفع می شود.

معاون استاندارخراسان شمالی، ایجاد وقفه در پرداخت پول سپرده گذاران این موسسه منحل شده را ناشی از کمبود نقدینگی دانست و افزود: هیات تصفیه براساس پیگیری دبیرخانه شورای امنیت ملی و قبول مسوولیت بانک مرکزی برای پرداخت سپرده مردم نزد این موسسه تشکیل شده و کارش را به خوبی انجام می دهد.

نوروزیان سوء مدیریت در موسسه منحله میزان را دلیل اصلی بروز مشکل برای این بنگاه اقتصادی و عدم توانایی مالی آن برای باز پرداخت سپرده مردم دانست و خاطر نشان کرد: مدیران این موسسه منحله به دنبال به خیابان کشاندن سپرده گذاران برای سرپوش گذاشتن بر سوء مدیریت خود بودند که با برخورد قاطع دستگاه قضایی مواجه شده و مدیران آن نیز بازداشت شدند.

وی اضافه کرد: اگر مدیران این موسسه همکاری درستی با هیات تصفیه و بانک مرکزی داشتند، تاکنون سپرده های مردم نیز پرداخت و کارها حل و فصل می شد.

به گفته وی ،با وجود بازداشت مدیران موسسه منحله میزان از سوی دستگاه قضایی هنوز آنها برای شناسایی اموالشان و نحوه هزینه کرد سپرده های مردم با این دستگاه همکاری نمی کنند.

این مسوول تصریح کرد: این در حالیست که میزان سپرده های مردم سه استان خراسان که محل فعالیت اصلی این بنگاه اقتصادی بوده است، افزون بر ۱۰ هزار میلیارد ریال بود.

معاون استاندارخراسان شمالی با بیان این مطلب که با بروز مشکل برای موسسه منحله میزان سپرده گذاران دچار زحمت شده گفت: ما به رنج و زحمتی که سپرده گذاران در بروز مشکل برای این موسسه مالی ایجاد شده واقفیم و هم اینکه نیازفوری به سپرده شان را نیز درک می کنیم، ولی باید سپرده گذاران ما صبر و حوصله بیشتری به خرج دهند تا کارها در مسیر قانونی پیگیری شود.

نوروزیان اظهارکرد: سپرده گذاران به هیات تصفیه موسسه منحله میزان اعتماد داشته باشند تا بتوانند با همکاری این هیات سپرده گذاران نیز به پولشان برسند.

موسسه منحله میزان که از دهه ۷۰ با سپرده گذارای بیش از ۱۰ هزار نفری در استان خراسان بزرگ فعالیت خود را در قالب بانکداری شروع کرده بود، اواخر سال قبل به دلیل عدم توانایی در باز پرداخت سپرده مردم با مشکل مواجه شد که با طولانی شدن بدعهدی این موسسه برای پرداخت سپرده مردمی، این بنگاه اقتصادی از سوی بانک مرکزی منحل شد.

در استان خراسان شمالی حدود ۱۱۰ هزار نفر بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال دراین موسسه سرمایه گذاری کردند که تاکنون یک سوم این سپرده ها پرداخت شد.ک
https://akhbarbank.com/vdcgzt9w.ak93t4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
حمید ناااا میزان
United States
حتما 50 سال دیگه پرداخت میکنند:؛خدا ازتون نگذره که این همه مارو اذیت کردین
خالی بند
حتما به بالای 10 میلیون تومانیها هم ملک شش دانگ میدن
همراه با اثاثیه
و حقوق مکفی!!!
خالی بندی که کاری نداره
کنتور هم نداره
دار مکافات
اخر این قصه هر چی که باشه همه مسیولایی که میتونستن کاری بکنن و نکردن و مسببین این جریان تو همین دنیا به بد ترین شکلی مجازات میشن دنیا دار مکافاته.
صادق
این آقا دروغ میگه میخواد تنشها را کم کنه فکر نکنم مردم بعداز هفت ماه نظرات متناقض شنیدن باز هم گول بخورند
کاظم
Romania
سلام مراجعه کردیم گفتند دروغ می گویند خبری نیست
فقط محض اروم کردن مردمه اگه تا قبل انتخابات دادن پولو که خوب و الا به بعدش خبری نیس
جواد ف
یعنی با این حرفها هم میخواین مردمو ساکت کنین و هم عدم همکاری بانک مرکزی با سرمایه گذاران جدید رو توجیه کنید . ازین دروغا چیزی عاید ما نمیشه . با این وضع رکود کسب و کار ما پولمونو الان میخوایم همین . .
من استشهاد محلی جمع کردم فرمانداری رفتم دادگاه رفتم فقط 5 تومن می خواستم تا چکمو پرداخت کنم
موجودی حسابم هفتاد میلیونه
کسی بدادم نرسید
ج
چند وقت پیش گفتن زیر 30 میلیون تومان شد زیر 3 م تومان و پولشون ته کشید . حالا که میگن زیر 10 م تومان حتما قرار نیست پرداختی داشته باشند . همش دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ ..
الف
چقدر صبر وحوصله شما دقیقابگین تاکی صبر حوصله داشته باشیم ما میریم دقیقاً همون تاریخی که شما مشخص کنید مراجعه می کنیم کلی گویی تا کی برخورد با مردم بدبخت وبیچاره و بی پناه که قاطعیت نیست آقای محترم زمانی که تونستی حق مردم بگیری اون موقع بگو دستگاه قضایی با قاطعیت برخورد کرد
حسن
یعنی واقعا بیشتر از هفت ماه صبر کنن چه توقع بیجایی واقعا دارین،اگه میشه شما لطف کنید دوماه از حقوقای میلیاردی تون بگذرید
masoud rafe
بنده در عجبم با این بی مهریهای اقایان به اصطاح ....... بانک مرکزی باید جوابگوی این مردم که به شما اعتماد کردند باشد بیش ز این توجیح نکنید.
حسین
در تجمع امروز مقابل استانداری بجنورد معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت این خبر بطور کامل منتشر نشده و منظور این بوده که افرادی که مشکل خاص مثل بیماری و غیره دارند تا 10 میلیون با تایید هیت تصفیه دریافت میکنند.
با کدوم پول؟پولی که وجود نداره و ته کشیده
Iran, Islamic Republic of
مقاومت تا پیروزی
اقا همین 3تومنا رو هم الان نمیدن چرا دروغ میگی بر ادم دروغگو لعنت
mehran
سپرده گذاران به هیات تصفیه موسسه منحله میزان اعتماد داشته باشند تا بتوانند با همکاری این هیات سپرده گذاران نیز به پولشان برسند.....

اطمینان نداشته باشند چیکار کنن ؟ مگه کاری از دستشون بر میاد
نتیجه 4 ماه اطمینان اجباری چی هست تا الان ؟
بی مهری دولت به مردم تا چه حد
Iran, Islamic Republic of
بیایید و ده روز مانده به میلاد امام رضا مشکلات خراسانی ها رو حل کنید به جان امام رضا
میزان نه نه نه
به خدا نمیدن چقدر صبر زندگیم نابود شد به ولای علی بیمار شدم باور کنید همه پولم 10/780/000
کمه به خدا ولی زندگی من همین بود
الان هیچی ندارم خدا ازتون نگذره بی انصافا
سپرده گزار میزان
از وب سایت بانک مرکزی شماره فاکس رئیس بانک مرکزی و سایر فاکس ها رو پیدا کنید. در خارج از وقت اداری که تلفن ها آزاد است هر روز هر نفر فقط یک فاکس ارسال کند و شکوائیه خودش را بیان کند. رئیس بانک مرکزی روزانه با صد هزار فاکس روبرو می شود و مطمئن باشید تاثیر می کند
سپرده گذار
جالبه همشون میگن صبر کنید -واقعا اگه پول خودتون هم باشه بالا غیرتا اینقدر صبر میکنیین؟ نه راستی شما که خبر داشتین قبل از این ماجرا پولاتونو ورداشتین اونایی که یادشونرفته از بند پ استفاده کردی و . . .
سپرده گذار نیشابور
معاون محترم استانداری شما که می فرمایید سپرده گذاران بایستی صبر و حوصله کنند تا کی صبر از برج 11/93 بنده نتونسته ام از حسابم پولی برداشت کنم شما که جیبتان پر از پول است باید هم بگویید صبر و حوصله کنید کاش به روز ما گرفتار میشدید که بفهمید یک روز هم یک روز بعدش هم هیئت تسویه فقط داره پارتی بازی می کنه و پول های کلان اقایون مسول و ارشد را پرداخت می کنه به فکر ما هم باشید مشکلات مالی هم در ما هست
موسسه اي كه ملت را از دولت ناراضي كرده
يك دولت قدرتمند چطوري اجازه 15 سال فعاليت را به موسسه اي داخل سه استان داده حالا نمي تواند حق مردم را بگيرد
سپرده گذار
خدا ازتون نگذره
فقط دروغ میگید
خدا ازتون نگذره
سپرده گذار
این هفتصد هزار نفر اگر یک صدا در جلو بانک مرکزی بشینند ظرف مدت دو به تمام پول خود خواهند رسید.
mahdi
کاری که نمیکنید ، دروغ هم نگویید...
خدا دروغگو و ظالم رو لعنت کنه......
اه و نفرین و لعنت ما مردم داغدیده پشت سر خودتون و زن و بچه هاتون.....
خیر نبینید ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر تمام مسئولين دروغگو
سپرده هاي سرطانزا خوردن ندارد
Romania
ما سپرده گذاران از هيئت تصفيه رضايت نداريم ا صل اين هيئت به ضرر سپرده گذاران موسسه ميزان است 7 ماه است سپرده مردم را قطع كردند وسود سپرده ها را قطع كردند يك كار غير قانوني تجاوز به حسابهاي مردمي حق الناس را ناديده گرفتند از 930 هزار نفر اين پولها خوردن ندارد سرطان زا مي باشد مطمئن باشيد
مشهدی
اخه تا کی میخاین به این دروغا ادامه بدین
مردم خراسان بیاین همراه هم حقمونو با تظاهرات گسترده بگیریم.
کارمند بانک صادرات
متاسفانه پولی در کار نیست . دروغ تا یک جاهایی جواب میده . ولی بعدش نه !
آمید
همش دوروغه
تازه ترین اخبار