۰
اخبار بانک: خانه کشاورز ایران و شرکت بیمه دانا تفاهم نامه همکاری های بیمه ای امضا کردند .
تبادل تفاهم نامه همکاری بین بیمه دانا و خانه کشاورز
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در مراسمی که به همین منظور دردفتر دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا روز ۱۹ مرداد ماه جاری برگزار شد،کلیه اعضای خانه کشاورز ایران تحت پوشش انواع خدمات بیمه ای بیمه دانا قرار گرفتند .

در این مراسم که عنایت اله بیابانی قائم مقام دبیر کل خانه کشاورز حضور داشت، دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا طی سخنانی ضمن ابرازخشنودی از همکاری با قشر کشاورز جامعه، با تشریح وضعیت اقتصادی داخلی و جهانی گفت: صنعت بیمه با وجود مشکلات اقتصادی توانسته امنیت لازم را برای بیمه گذاران خود در رشته های مختلف بیمه ای ایجاد کند که با تفاهم اخیر بین ایران و گروه ۱+۵ و اقبال اروپا از رویکرد جدید کشورمان امیدواریم شرایط اقتصادی به ویژه در بخش کشاورزی به گونه ای پیش رود که امنیت خاطر این بخش به خوبی تامین شود .

وی افزود: راه های متعدد و در عین حال کم هزینه ای برای کشاورزان وجود دارد که می توانند با آورده های اندک، پاسخگوی نیازها و خسارات احتمالی خود در آینده باشند .

مدیر عامل بیمه دانا، تفاهم نامه بیمه ای موجود را اقدامی برد- برد برای طرفین دانست و با اشاره به اینکه تعامل مناسب بهره مندی هایی را برای دو طرف به دنبال دارد، تاکید کرد: تلاش بیمه دانا، حمایت ازاعضای خانه کشاورز و در کنار آن فرهنگ سازی و ارائه آموزش های لازم بیمه ای به آنان است تا ضمن بالا بردن سطح آگاهی بیمه گذاران خود، بهترین نوع خدمات رسانی بیمه ای به اعضای خانه کشاورز ارائه گردد.

دراین جلسه حسین یاوری معاون بازاریابی، شعب و شبکه فروش بیمه دانا، امضای این تفاهم نامه را گام موثری برای معرفی انواع خدمات بیمه ای به اعضای خانه کشاورز دانست و ابراز امیدواری کرد: با ترسیم نقشه راه و تقسیم بندی محصولات بیمه ای برای اقشار مختلف این نهاد صنفی به طور خاص، بهترین نوع خدمات رسانی بیمه ای به کشاورزان عضو این نهاد ارائه شود .

براساس این گزارش، عنایت اله بیابانی قائم مقام دبیر کل خانه کشاورز ایران نیز در این جلسه ضمن ابراز رضایت از عملکرد خوب بیمه دانا در بخش کشاورزی، خواستار ارائه آموزش های لازم به تمامی اعضای این خانه شد .

وی افزود: خانه کشاورز ایران با حدود دو میلیون و پانصد هزار نفر عضو در ۲۸ استان و ۳۲ شهرستان به عنوان بزرگ ترین پارلمان خصوصی بخش کشاورزی در کشورفعالیت می کند که نهادی مردمی، تخصصی و صنفی محسوب می شود .
https://akhbarbank.com/vdcc41q1.2bqe18laa2.html
تازه ترین اخبار