۰
اخبار بانک: شرکت بیمه دانا با پرداخت بیش از هزار میلیارد تومان خسارت در سال 93 برگ زرین دیگری درخدمت رسانی به مردم در کارنامه خود ثبت کرد .
به گزارش «اخبار بانک»، بیژن صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا در پیام نوروزی خود به خانواده بزرگ این شرکت ضمن تبریک سال نو و آرزوی بهترین ها برای آنها ، از تلاش ها و تحمل سختی هایی که در راه پیاده سازی برنامه های شرکت به منظور بهره مندی از سامانه های جامع ویکپارچه عملیات فنی و مالی صورت گرفت، تقدیر کرد .

وی گفت: بیمه دانا در سال گذشته توانست با افزایش ضریب نفوذ خود در بازار و جذب بازارهای جدید بیمه ای با رشد پرتفوی بالغ بر ۵۰ درصد نسبت به سال قبل از آن به عنوان یک شرکت بیمه اخلاق محور و مشتری مدار کوشید بهترین نوع خدمت رسانی را به مردم ارائه کند .

دکتر صادق افزود: با وجود برخی سختی ها وکاستی ها در پشتیبانی های ستادی و شعب، نمایندگان نیز با همراهی مناسب و تحسین برانگیز به یاری شرکت خود برخاستند و با نفوذ بیشتر به بازارهای خرد، گام های موثری درتثبیت جایگاه بیمه دانا در اذهان عمومی و همچنین صنعت بیمه برداشتند .

مدیر عامل بیمه دانا ضمن آرزوی توفیقات بیشتر برای شرکت در سال جدید و با اشاره به فرازهایی از فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص پیشرفت اقتصادی، اقتدار و عزت منطقه ای و بین المللی افزود: بیمه دانا قویتر از سال های گذشته و با عنایت به ظرفیت های درونی خود از نظر اتحاد و همدلی پرسنل و شبکه فروش، دانش فنی، بیمه گذاران و بیمه شدگان چندین ساله و همچنین ظرفیت های بالا در حوزه ارائه خدمات الکترونیک، حرکت منسجمی را به سوی اعتلا و پیشرفت و ارائه خدمات ارزنده به ملت ایران آغاز خواهد کرد .

نایب رییس هیات مدیره بیمه دانا، دستیابی به این ظرفیت عظیم را در گرو همدلی و همکاری های صمیمانه میان شرکت و نمایندگان و بیمه گذاران دانست و یادآور شد: اگر این همکاری صمیمانه چند سویه شکل گیرد، یقینا همه برنامه های شرکت دست یافتنی و با کمترین دشواری و بیشترین حلاوت میسر خواهد شد . در این راستا طی سال گذشته معاونت بازاریابی، شعب و شبکه فروش با هدف تمرکز بیشتر بر روی مشتریان و فراهم کردن بسترهای مناسب برای خدمت رسانی در بیمه دانا شروع مجددی داشت که با تلاش و امید به خداوند این حوزه نیز اقدامات موثری را در پیشبرد اهداف مورد نظر خواهد داشت .

وی "تکریم،تجمیع وتسریع" را هدف و شعار امسال بیمه دانا عنوان کرد و با ابراز امیدواری برای تحقق آن در سال جاری با توجه به راهبردهای شرکت گفت: ارائه خدمت به بیمه شدگان، بیمه گذاران، نمایندگان، سهامداران و پرسنل بیمه دانا به شرطی کارآمد و مناسب خواهد بود که در زمان قابل قبولی به دست مشتریان وذینفعان برسد .
https://akhbarbank.com/vdcb85bf.rhb0gpiuur.html
تازه ترین اخبار