۰
۳
يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۹

راحت ترین راه دریافت وام ازدواج چیست؟

اخبار بانک: در صندوق کارآفرینی امید به عنوان عامل بانک مرکزی پرداخت تسهیلات ازدواج به آسانترین شکل ممکن صورت می پذیرد.
راحت ترین راه دریافت وام ازدواج چیست؟
به گزارش «اخبار بانک»، صندوق کارآفرینی امید به عنوان عامل بانک مرکزی نیز به سامانه وام ازدواج پیوست و شرایط پرداخت وام ازدواج این صندوق نسبت به دیگر بانک ها راحت تر است.

بر اساس اعلام اصغر نورالله زاده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج می‌توانند با مراجعه به سایت بانک مرکزی،‌ صندوق کارآفرینی امید را به‌عنوان پرداخت کننده تسهیلات انتخاب نمایند.

وی با اعلام اینکه سهمیه تسهیلات ازدواج پرداختی صندوق در سه‌ماهه اول سال جاری سی و پنج هزار فقره تعیین شده بود، گفت: این سی و پنج هزار فقره سهمیه در سه ماه اول سال ۹۴ از سوی بانک مرکزی به صندوق کارآفرینی امید معرفی شدند، کارهای آنها برای تشکیل پرونده در حال انجام است که از این تعداد ۱۵ هزار فقره پرداخت شده است.

در مرحله بعدی سی و پنج هزار سهمیه دیگر از سوی بانک مرکزی اعلام شد که در سامانه بانک مرکزی لحاظ شده است.، به‌عبارت دیگر صندوق تا پایان سال متعهد برای پرداخت ۷۰هزار فقره وام ازدواج شده است.

نورالله زاده بیان داشت: معمولاً افراد براساس شرایط سخت بانک‌ها به‌راحتی قادر به دریافت وام نیستند، به همین علت صندوق کارآفرینی امید با تقلیل دو ضامن به یک ضامن موجب ساده سازی پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان شده است و در صورتی که ضامن تمایل به ضمانت زوجین داشته باشد، دیگر نیازی به ضامن دوم نیست.

به‌عبارت دیگر اگر ضامن بپذیرد ضمانت زن و شوهر را در دریافت وام ازدواج تقبل کند، زوجین می‌توانند با یک ضامن وام ازدواج خود را دریافت کنند.
مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید اظهار داشت: از دیگر مواردی که در این زمینه برای سهولت پرداخت تسهیلات انجام دادیم حذف سفته از لیست مدارک پرونده بود، کنار ضامن داشتن یک فقره چک نیز ضروری است.
هم اکنون مبلغ وام ازدواج ۳ میلیون تومان برای هر یک از زوجین است.
https://akhbarbank.com/vdcezf8x.jh8noi9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
پارتی بازی و سفارش.......... دو عامل موفقیت بابت دریافت تسهیلات از منابع
...... و نیز حربه کارآمد رشوه که الحمدا.
اینجا بی تاثیر است..........................
یک زوج موفق
ای هم وطن عزیز هیچ کس بخودش اجاز نمیده از اینگونه افراد رشوه بگیره بی جهت حاشیه نسازید
مهدی
Iran, Islamic Republic of
من هیچی ضامنی ندارم
تازه ترین اخبار