۰
۱
اخبار بانک: بسیاری از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در سامانه وام ازدواج بانک مرکزی غیر فعال هستند.کمبود منابع ارزان قیمت یکی از دلایل بی میلی بانک ها برای فعالیت در سامانه وام ازدواج به شمار می رود.
بسیاری از بانک ها سامانه وام ازدواج خود را غیر فعال کردند
به گزارش «اخبار بانک»، بسیاری از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری که در سامانه وام ازدواج قرار دارند روند ثبت نام برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را غیر فعال کرده اند.

بر اساس سایت بانک مرکزی متقاضیان دریافت وام ازدواج به جهت ثبت نام و تعیین بانک و شعبه باید به سایت http://ve.cbi.ir مراجعه کنند.

در این سایت تعداد بیش از ۲۰ بانک و موسسه اعتباری وجود دارد که متقاضیان می توانند به جهت دریافت تسهیلات ازدواج آن بانک را انتخاب کنند.

اما با شروع روند ثبت نام و اعلام مشخصات شناسنامه ای به هنگام تعیین نام بانک در کمال تعجب تنها چند بانک و حتی در بسیاری از استان ها یک بانک فعال هستند.

با فعال بودن آن بانک و موسسه متقاضی دیگر حق انتخاب بانک و موسسه دیگر را ندارد و باید ناچارا همان یک بانک را انتخاب کند.

حتی در برخی از استان ها همان یک بانک و موسسه نیز فعال نیست.

با این شرایط بانک ها موسسات مالی و اعتباری از شرایط تبلیغاتی برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به خوبی استفاده کرده اما در هنگام اعطا با مشکل مواجه می شوند.

این بانک ها بودجه کمی را برای پرداخت در نظر می گیرند و با اتمام آن بودجه، دیگر متقاضیان امکان انتخاب آن بانک را ندارند.
https://akhbarbank.com/vdcfcmdm.w6dvvagiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
شمشولیان
یکی از بانک های دولتی که چند سالیه خصوصی شده وچند سالی بود تبلیغاتی روی قرض الحسنه انحام نمی داد وب ای حسابی دیگه تبلیغات ویژه می کرد چند وقتیه که با پیگیری های سایت اخبار بانک خودشو پیدا کرده ومجددا تبلیغات ب ای جذب حساب های قرض الحسنه را در کنار حساب اتحرافی شروع کرده که انید می رود حساب انحرافی را به طور کامل کنار بگذارد زیرا در صورت این کار می تواند منابع عظیمی که از قرض الحسنه جمع می شود را به صورت قرض الحسنه وام دهد وکارمزد ان را نیز بگیرد
تازه ترین اخبار