۰
پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۳

پیام مدیریت بانک رفاه به مناسبت ماه رمضان

علی صدقی مدیر عامل بانک رفاه کارگران، طی پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به تمامی هموطنان عزیز تبریک گفت.

به گزارش «اخبار بانک»، متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ
هم میهنان گرامی؛
حلول ماه مبارک و پر فیض و برکت رمضان ، ضیافت الله ، ماه توبه و مغفرت ، ارزشمندترین فرصت انسان برای ابراز بندگی در برابر باریتعالی را صمیمانه به همه شما تبریک و تهنیت عرض می کنم .
رمضان ماه میهمانی خداوند بزرگ است تا با تعظیم در برابر پیشگاه الهی و مقابله با هوای نفس و پرهیز ازکجی ها و ناراستی ها ، بندگی خود را ابراز کنیم و ارادت و عنایت خود را به ساحت کبریایی خداوند متعال نشان دهیم .
رمضان ماه اجلال و نزول قرآن است . ماه امیرالمومنین علی (ع) و معراج پیامبر و طلوع لیالی قدر است . هنگامه تولد و خلق عمیق ترین مفاهیم انسانی و کتاب خداست که تا انتهای کائنات چراغ راه ما و روشنایی بخش دلهاست . امام باقر (علیه السلام) فرمود: هر چیزى ، بهارى دارد و بهار قرآن ، ماه رمضان است .
همه برکات و حسنات ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای عبودیت و اخلاص است . ماه تهذیب نفس و زدودن زنگار گناه و خطا از دلهایمان و ماه مناجات و نیایش و استجابت دعاست . فلسفه روزه داری و نتیجه ریاضت و عطش این ماه عزیز احیای فضایل اخلاقی و تقویت تقوای الهی است .
از خداوند رحمن می خواهیم در این روزهای الهی و معنوی قلب هایمان را به زیور مناجات و بندگی بیاراید و توشه و ذخیره این ماه پر فیض و برکت را توشه و ذخیره آخرتمان گرداند . پیشاپیش برای همه شما هم میهنان گرامی در اقصی نقاط کشور آرزوی بهره مندی از برکات این ماه خجسته و قبولی طاعات و عباداتتان را دارم.
https://akhbarbank.com/vdcjvmet.uqexmzsffu.html
تازه ترین اخبار