پیام مدیریت بانک رفاه به مناسبت ماه رمضان

28 خرداد 1394 ساعت 13:13


علی صدقی مدیر عامل بانک رفاه کارگران، طی پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به تمامی هموطنان عزیز تبریک گفت.

به گزارش «اخبار بانک»، متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ
هم میهنان گرامی؛
حلول ماه مبارک و پر فیض و برکت رمضان ، ضیافت الله ، ماه توبه و مغفرت ، ارزشمندترین فرصت انسان برای ابراز بندگی در برابر باریتعالی را صمیمانه به همه شما تبریک و تهنیت عرض می کنم .
رمضان ماه میهمانی خداوند بزرگ است تا با تعظیم در برابر پیشگاه الهی و مقابله با هوای نفس و پرهیز ازکجی ها و ناراستی ها ، بندگی خود را ابراز کنیم و ارادت و عنایت خود را به ساحت کبریایی خداوند متعال نشان دهیم .
رمضان ماه اجلال و نزول قرآن است . ماه امیرالمومنین علی (ع) و معراج پیامبر و طلوع لیالی قدر است . هنگامه تولد و خلق عمیق ترین مفاهیم انسانی و کتاب خداست که تا انتهای کائنات چراغ راه ما و روشنایی بخش دلهاست . امام باقر (علیه السلام) فرمود: هر چیزى ، بهارى دارد و بهار قرآن ، ماه رمضان است .
همه برکات و حسنات ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای عبودیت و اخلاص است . ماه تهذیب نفس و زدودن زنگار گناه و خطا از دلهایمان و ماه مناجات و نیایش و استجابت دعاست . فلسفه روزه داری و نتیجه ریاضت و عطش این ماه عزیز احیای فضایل اخلاقی و تقویت تقوای الهی است .
از خداوند رحمن می خواهیم در این روزهای الهی و معنوی قلب هایمان را به زیور مناجات و بندگی بیاراید و توشه و ذخیره این ماه پر فیض و برکت را توشه و ذخیره آخرتمان گرداند . پیشاپیش برای همه شما هم میهنان گرامی در اقصی نقاط کشور آرزوی بهره مندی از برکات این ماه خجسته و قبولی طاعات و عباداتتان را دارم.


کد مطلب: 34661

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/34661/پیام-مدیریت-بانک-رفاه-مناسبت-ماه-رمضان

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com