۰
۱۴
اخبار بانک: بررسی ها نشان می‌دهد، با ادامه وضع موجود و پس از برگزاری مجمع عمومی بانک کارآفرین، بر تعداد مدیرانی که از این بانک خارج شده‌اند افزوده خواهد شد
تعداد صندلی‌های خالی مدیریتی در بانک کارآفرین به عدد پنج رسید
به گزارش «اخبار بانک»، بعد از خروج بدون جایگزین محمد تقی چهروردی،مدیرفناوری اطلاعات بانک، ردیف مسئولیت های خالی در بانک کارآفرین به پنج جایگاه رسید.

نخستین جایگاه خالی که بیش از هشت ماه از خالی شدن ردیف آن گذشته مربوط به فضل لله معظمی، معاون سرمایه گذاری این بانک بوده که همچنان صندلی نامبرده در این سمت خالی است.

البته فضل الله معظمی در حال حاضر عضو هیات مدیره بانک و نماینده شرکت کار و اندیشه جنوب متعلق به تابع قانون است.

پیشتر نیز یعنی اواخر اسفندماه سال ۹۳ ،منصور ساعی، مدیر پیشین روابط عمومی بانک، از سمت خود استعفا داده که به نظر می رسد، هنوز فرد خاصی برای احراز این پست معرفی نشده است.

گزینه دیگرمربوط به محمد تقی مینونژاد، رئیس اداره تدارکات بانک بوده که هم او نیز اواخر اسفندماه سال گذشته از مسئولیت خویش دربانک استعفا داده و احتمال آن می رودکه همچنان صندلی او در این جایگاه فاقد مدیرجدید باشد.

جایگاه دیگر، مربوط به غلامرضاکاظمی دینان،مدیرامورارتباطات و بازاریابی بانک بوده که بعد از شش ماه همچنان جایگزین او معرفی نشده است.

و اما محمدجواد براتی، معاون اجرایی بانک،آخرین گزینه ای بوده که اواخر اسفندماه سال ۱۳۹۳ از سمت خود استعفاداده اماخالقی مقدم،عضو هیات علمی بازنشسته دانشکده مدیریت وحسابداری دانشگاه علامه طباطبایی، برصندلی نامبرده تکیه زده است.

ازقرارمعلوم، این جابجایی و تغییرات از پیش گفته، ریشه در وداع سیف، مدیراسبق این بانک درشهریور سال ۱۳۹۲ ازمدیریت عاملی این بانک داشته که کوچ او به بانک مرکزی، سبب شد تا بانک کارآفرین چندین سرپرست و مدیرعامل را به فواصل مختلف در خود ببیند.

عطا الله آیت اللهی که از آبان ماه سال ۱۳۹۳ سکان سرپرستی بانک مورد اشاره را به دست گرفته سومین فرد بعد از سیف بوده که بر صندلی ریاست این بانک تکیه زده است.

او دارای تحصیلات دانشگاهیی دررشته آبیاری بوده و از ابتدای تاسیس کارآفرین درسمت هیات مدیره بانک فعالیت داشته است.

قبل از آیت اللهی، رامین پاشایی فام،یک ماه مسئولیت مدیریت عاملی این بانک را برعهده داشت اما پس از اختلاف نظر با هیات مدیره، از مسئولیت خویش استفعا داده است.

رامین پاشایی فام هم درست بعد از سرپرستی یکساله فضل الله معظمی بر مسند مدیریت بانک مذکور، هدایت این بانک را عهده دار شده بود.

به گزارش نسیم، با ادامه وضع موجود، احتمال آن می رود که پس از برگزاری مجمع عمومی بانک کارآفرین،بر تعداد مدیرانی که از این بانک خارج شده اند افزوده گردد.
https://akhbarbank.com/vdceen8x.jh8eoi9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
کاظم
Iran, Islamic Republic of
با سلام
من و دوستم تجربه کاری هم داریم . با وجود مشغله زیاد مدیران کشور و وفور کار !!! حاضریم دوتا از صندلی های خالی رو پر کنیم .
علیرضا
منم میام
نیلوفر
و من
کاظم
Iran, Islamic Republic of
دوستان الان فقط یه نفر کم داریم!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
1200 کارمند میزان هستند اماده همکاری
کارمندان یه موسسه تازه پا و شکست خورده ، آماده همکاری برای بالاترین پست های مدیریتی یه بانک خصوصی معتبر؟! الله اکبر! چه اعتماد به نفسی!
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
از ضریب هوشی تو کارمند بانک کارافرین ادم تا تهش باید بخونه که چه خبره تو این بانک.
نفهمیدی این یارو مسخره بازی در اورده.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
شما تو حال خودت باش !!! می خواییم مدیر شیم با شما کاری نداریم!!
رضا عسگری
كلاً این بانك داره به سمت نابودی میره
حتی به تعداد شعب خودش تو استان های دیگه اضافه نمی كنه
حتی تو چند تا از استان ها مثل خراسان شمالی شعبه ندارند
سعید
پسر جان خبر نداری راجع به چی کامنت می دی؟ سیاست بانک کارآفرین بانکداری کلانه واسه همین علاقه ای به افزایش شعب نداره. این چه ربطی به نابودی داره؟! این مدیران رفته از بانک هم دوستان دکتر سیف بودن که رفتن. تو این اوضاع اسفناک بورس که همه شرکت ها از جمله بانکها زیان ده هستن، بانک کارآفرین با 16.2 رشد یکه تاز همه بانکهای بورسیه. اگه چیزی نمی دونی لازم نیست حتما با تصورات خودت نظر بدی.
اتفاقا چون آقای سیف قبلا مدیر این بانک بوده است بخاطر همین است که تا امروز بی سر و صدا مونده والا زوالش در رفته داداشم
سعید
اینم جهت اطلاع بیشتر دوستان بی خبر:
این خبر همین امروزه خود سایت اخبار بانکه. اگه کمی سواد فنی داشته باشید خواهید فهمید بانکی که رو به نابودی میره هرگز تاثیر در مثبت شدن شاخص بورس نخواهد داشت! توروخدا نمی دونید حرف نزنید!:

بر این اساس در مثبت شدن شاخص بورس تهران شرکتهای بانک ملت، پالایشگاه بندرعباس، بانک کارآفرین ، بانک صادرات، بانک تجارت، مخابرات، گروه بهمن و پالایشگاه اصفهان تاثیر گذاشتند و در مقابل شرکتهای غدیر، نفت و گاز پارسیان، ملی مس، فولاد، پتروشیمی فناوران و گروه مپنا با افت خود مانع از رشد بیشتر شاخص شدند.

در بازار امروز بانک کارآفرین، پارس خودرو و مارگارین از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شدند و نفت پارس، نورد آلومینیوم و باما برترین تقاضای فروش بازار را به خود اختصاص دادند.

https://www.akhbarbank.com/vdcf0vdm.w6djyagiiw.html
حسن
آقا سعید كه فكر میكنی خیلی میدونی اینو بدون كه بحث بورس كاملا با این بحث بانكداری و تعداد شعب متفاوته
دوست با خبر
محسن
مابیکار هستیم چند ساله سابقه کار داریم اون وقت همه این صندلی ها خالیه ای خدا نگاهی به ما بکن shahin_7kl_68@yahoo.com
تازه ترین اخبار