تعداد صندلی‌های خالی مدیریتی در بانک کارآفرین به عدد پنج رسید

26 خرداد 1394 ساعت 11:01

اخبار بانک: بررسی ها نشان می‌دهد، با ادامه وضع موجود و پس از برگزاری مجمع عمومی بانک کارآفرین، بر تعداد مدیرانی که از این بانک خارج شده‌اند افزوده خواهد شد


به گزارش «اخبار بانک»، بعد از خروج بدون جایگزین محمد تقی چهروردی،مدیرفناوری اطلاعات بانک، ردیف مسئولیت های خالی در بانک کارآفرین به پنج جایگاه رسید.

نخستین جایگاه خالی که بیش از هشت ماه از خالی شدن ردیف آن گذشته مربوط به فضل لله معظمی، معاون سرمایه گذاری این بانک بوده که همچنان صندلی نامبرده در این سمت خالی است.

البته فضل الله معظمی در حال حاضر عضو هیات مدیره بانک و نماینده شرکت کار و اندیشه جنوب متعلق به تابع قانون است.

پیشتر نیز یعنی اواخر اسفندماه سال ۹۳ ،منصور ساعی، مدیر پیشین روابط عمومی بانک، از سمت خود استعفا داده که به نظر می رسد، هنوز فرد خاصی برای احراز این پست معرفی نشده است.

گزینه دیگرمربوط به محمد تقی مینونژاد، رئیس اداره تدارکات بانک بوده که هم او نیز اواخر اسفندماه سال گذشته از مسئولیت خویش دربانک استعفا داده و احتمال آن می رودکه همچنان صندلی او در این جایگاه فاقد مدیرجدید باشد.

جایگاه دیگر، مربوط به غلامرضاکاظمی دینان،مدیرامورارتباطات و بازاریابی بانک بوده که بعد از شش ماه همچنان جایگزین او معرفی نشده است.

و اما محمدجواد براتی، معاون اجرایی بانک،آخرین گزینه ای بوده که اواخر اسفندماه سال ۱۳۹۳ از سمت خود استعفاداده اماخالقی مقدم،عضو هیات علمی بازنشسته دانشکده مدیریت وحسابداری دانشگاه علامه طباطبایی، برصندلی نامبرده تکیه زده است.

ازقرارمعلوم، این جابجایی و تغییرات از پیش گفته، ریشه در وداع سیف، مدیراسبق این بانک درشهریور سال ۱۳۹۲ ازمدیریت عاملی این بانک داشته که کوچ او به بانک مرکزی، سبب شد تا بانک کارآفرین چندین سرپرست و مدیرعامل را به فواصل مختلف در خود ببیند.

عطا الله آیت اللهی که از آبان ماه سال ۱۳۹۳ سکان سرپرستی بانک مورد اشاره را به دست گرفته سومین فرد بعد از سیف بوده که بر صندلی ریاست این بانک تکیه زده است.

او دارای تحصیلات دانشگاهیی دررشته آبیاری بوده و از ابتدای تاسیس کارآفرین درسمت هیات مدیره بانک فعالیت داشته است.

قبل از آیت اللهی، رامین پاشایی فام،یک ماه مسئولیت مدیریت عاملی این بانک را برعهده داشت اما پس از اختلاف نظر با هیات مدیره، از مسئولیت خویش استفعا داده است.

رامین پاشایی فام هم درست بعد از سرپرستی یکساله فضل الله معظمی بر مسند مدیریت بانک مذکور، هدایت این بانک را عهده دار شده بود.

به گزارش نسیم، با ادامه وضع موجود، احتمال آن می رود که پس از برگزاری مجمع عمومی بانک کارآفرین،بر تعداد مدیرانی که از این بانک خارج شده اند افزوده گردد.


کد مطلب: 34594

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/34594/تعداد-صندلی-های-خالی-مدیریتی-بانک-کارآفرین-عدد-پنج-رسید

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com