۰
پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۸
همتی:

فعالیت ارزی جزو برنامه های عمده بانک ملی در سال جاری است

اخبار بانک: مدیر عامل بانک ملی گفت: با توجه به نتایج گفتگوهای درجریان و شکست ساختار تحریم ها، بانک ملی باامکانات گسترده خارج از کشور خود، می تواند فعالیت های ارزی و بین المللی خوبی داشته باشد و جزو برنامه های عمده در سال جاری می باشد.
فعالیت ارزی جزو برنامه های عمده بانک ملی در سال جاری است
به گزارش «اخبار بانک»، همزمان با سفر دکتر روحانی رییس جمهور اسلامی ایران به استان گیلان درصبح روزچهارشنبه ۲۶فروردین سال۱۳۹۴دکتر همتی، مدیرعامل با هیات همراه وارد استان گیلان شدند.

دکتر همتی پس از ورود به اداره امور شعب استان گیلان با مسئولین و کارکنان دوایر ستادی ملاقات و گفتگو کرد.در ادامه این دیدار همایش روسای شعب در محل سالن آمفی تاتر اداره امور شعب برگزار شد.

مدیرعامل بانک در ابتدای این همایش ضمن ابراز خرسندی از حضور خود درجمع همکاران گیلانی، گفت: اعتقاد من بر این است که سال ۹۴قطعا برای ما سال پیشرفت خواهد بود زیرا که در سال گذشته بالای ۶۰هزار میلیارد وصولی وتعیین تکلیف معوقات داشته ایم و این کار بزرگی است که همه همکاران انجام داده اند و توانستند معوقات را با رعایت حال تولیدکنندگان و حمایت از آنها، سروسامان دهند.

دکتر همتی اظهار داشت: درگذشته نه چندان دور ما در شرایط بسیار سختی به سر می بردیم ودر آن زمان بانک دچار مشکلات شدیدی شده بود و چاره ای نداشتیم که تدابیر جدیدی را اتخاذ نماییم تا هزینه ها و درآمدها هماهنگ شوند و بانک بتواند جایگاه خودرا به عنوان بزرگترین بانک کشور و عامل توسعه و پیشرفت ایران تثبیت کند.

مدیرعامل بانک در ادامه افزود : ارتقای بهره وری از جمله کارهای مهمی است که باید امسال صورت بگیرد زیرا با برنامه ریزی میتوان بهره وری را به سطح بالاتری ارتقا دادو تا جایی که امکان دارد باید هزینه ها کنترل شود.

وی همچنین در ادامه یاد آور شد:با توجه به اینکه امسال سال رونق اقتصادی و رشد تولید و اشتغال است باید تسهیلات سرمایه در گردش و همچنین کمک به تولید و صادرات غیرنفتی، در الویت ها قرار گیرد .

دکتر عبدالناصر همتی خاطر نشان کرد: با توجه به نتایج گفتگوهای درجریان و شکست ساختار تحریم ها، بانک ملی باامکانات گسترده خارج از کشور خود، می تواند فعالیت های ارزی و بین المللی خوبی داشته باشد و جزو برنامه های عمده در سال جاری می باشد.

در ادامه این همایش، مدیریت عامل بانک ضمن تقدیر از محمود ابراهیمی تودرواری رئیس سابق اداره امور شعب گیلان، اصلان کریمی را به عنوان سرپرست جدید اداره امور شعب استان گیلان معرفی کرد.

در این جلسه، برات کریمی عضو هیات مدیره، دکتر شاهباز معاون مالی و سرمایه گذاری و محمود شایان مدیر امورشعب منطقه یک، ذاکری مدیرامورمجلس و مدنی رئیس حوزه مدیریت حضور داشتند.

درپایان این همایش دکتر همتی و هیات همراه به سوالات مطرح شده از سوی همکاران پاسخ دادند.
https://akhbarbank.com/vdcftcdm.w6d0cagiiw.html
تازه ترین اخبار