۰
اخبار بانک: مدیرعامل بانک توسعه صادرات و هیات همراه از هتل بین المللی "اکسیس" فرودگاه امام خمینی که با تامین مالی این بانک به بهره برداری رسیده است، بازدید کردند.
بازدید مدیرعامل بانک توسعه صادرات از هتل بین‌المللی فرودگاه امام خمینی (ره)
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومي بانك توسعه صادرات، دكتر علي صالح آبادي از بخش‌هاي مختلف مانند سالن مراسم، اتاق جلسات و سوييت‌هاي هتل بازديد كرد و از نزديك با روند ساخت و طراحي اولين هتل فرودگاهي كشور آشنا شد.

براي احداث هتل بين المللي 3 و 4 ستاره با ظرفيت 500 اتاق در فرودگاه امام خميني تا سقف مبلغ 707 ميليارد ريال به منظور ايجاد شرايط و بسترهاي لازم جهت جذب توريسم و گسترش صنعت گردشگري در اراضي فرودگاه امام خميني (ره) تسهيلات اعطا شده است.

براساس اين گزارش حجم كل پروژه ساخت اين هتل بين المللي بالغ بر هزار ميليارد ريال مي شود كه 70 درصد آن توسط اين بانك تامين مالي شده است.

موقعيت مكاني اين مجموعه و قرارگرفتن آن در نزديكي فرودگاه بين‌المللي، باعث استقرار گروه‌هاي مختلف مسافران خارجي و داخلي خواهد شد كه با اهداف مختلف مانند بازرگاني و تجارت، گردشگري و تفريحي، علمي و يا سياسي به تهران سفر  مي كنند.

ساخت هتل فرودگاه بين المللی امام خمينی(ره) در زمينی با زيربنای تقريبی ۴۸ هزار متر مربع در سال ۸۹ آغاز شد و در زمستان سال 1393 به بهره‌برداري رسيد.

https://akhbarbank.com/vdcbszbf.rhb5spiuur.html
تازه ترین اخبار