۰
يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران:

تا توافق نهایی برای ارتباط با بانکهای دنیا برنامه ریزی می‌کنیم

اخبار بانک: مدیرعامل بانک توسعه صادرات با تبریک تفاهم هسته ای گفت: در صورت لغو تحریم‌ها انتظارات از ناحیه دولت و مشتریان از این بانک بالا خواهد بود که باید متناسب با این توقعات آمادگی لازم را داشته باشیم.
تا توافق نهایی برای ارتباط با بانکهای دنیا برنامه ریزی می‌کنیم
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومي بانك توسعه صادرات، دكتر علي صالح آبادي با اعلام اين مطلب در اولين جلسه شوراي مديران اين بانك در سال جديد افزود: ما به اين دوره زماني بين صدور بيانيه تا لغو تحريم ها نياز داريم تا براي برقراري ارتباط با بانك‌هاي دنيا برنامه ريزي كنيم.

مديرعامل بانك توسعه صادرات با اشاره به آغاز برنامه ششم در سال جاري و طرح آن در آخرين سال اين دوره از مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به تنظيم بودجه دولت در چارچوب برنامه ششم توسعه، براي لحاظ كردن نظرات بانك توسعه صادرات در تنظيم اين برنامه بايد اقدامات لازم در دستور كار بانك قرار گيرد.

وي با تاكيد مجدد بر ماموريت بانك توسعه صادرات در عرصه صادرات غيرنفتي اظهارداشت: در شرايط فعلي بهتر است به جاي تكيه بر افزايش سرمايه نقدي براي بانك، فعاليت در راستاي ماموريت هاي اصلي و همچنين پيگيري موضوع تجهيز منابع از طرق ديگر را همواره در دستور كار بانك قرار دهيم.

مديرعامل بانك توسعه صادرات لزوم نگاه به درون بانك در حوزه تامين نيروي انساني مورد نياز جهت تصدي مسووليت ها را مهم توصيف كرد و گفت: البته اين امر نبايد مانع از اين بشود كه نگاه به ظرفيت هاي برون سازماني فراموش شده و انحصار ايجاد شود چرا كه ممكن است لازم باشد در مواردي از مشورت نيروهاي مختصص خارج از بانك نيز بهره مند شويم.

دكتر صالح آبادي به پتانسيل خوب نيروها در بانك توسعه صادرات اشاره كرد و افزود: در بانك توسعه صادرات نيروهاي با انگيزه، فعال، با علاقه و سالم وجود دارند و بخش‌هاي مديريتي و كارشناسي آن همواره مصالح كلان كشور و بانك را در تصميم‌گيري هاي خود درنظر دارند كه اين نقطه قوت بانك است.

در پايان اين جلسه ، آقاي محمد جعفر مزده به عنوان عضو هيات مديره بانك توسعه صادرات ايران معرفي شد و از زحمات و تلاش‌هاي آقاي دكتر مجتبي هراتي نيك عضو سابق هيات مديره تقدير و تشكر به عمل آمد.
https://akhbarbank.com/vdcgnn9w.ak9xx4prra.html
تازه ترین اخبار