۰
دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۵

کاربران اپل پی با مشکلات پرداخت مواجه اند

اخبار بانک: اپل پی به نظر می رسد به نحو مؤثری در حال گسترش کاربران خود است با چالشی جدید روبرو شد.
کاربران اپل پی با مشکلات پرداخت مواجه اند
نظرسنجی انجام گرفته از سوی شرکت بازاریابی بین المللی فونیکس (PMI) نشان می دهد حدود دو سوم از افرادی که از سیستم پرداخت اپل پی استفاده کرده اند، با مشکلاتی مواجه شده اند.

راه اندازی اپل پی در ماه اکتبر با هیاهوی فراوانی همراه بود و به یکی از جریان های اصلی و پرداخت موبایلی دنیا تبدیل شد.

این گزارش می افزاید تا ماه فوریه، بیش از یک میلیون نفر از مشتریان بانک جی پی مورگان کارت های خود را در اپل پی آپلود کرده اند و به صورت فعال از سرویس آن برای انجام پرداخت های خود استفاده می کنند.

از میان ۳۰۰۲ دارندگان کارت های اعتباری که در نظرسنجی PMI مشارکت داشته اند، ۱۱ درصد از اپل پی استفاده کرده بودند، این نرخ در میان دارندگان آیفون معادل با ۶۶ درصد بود. بسیاری از پذیرندگان (حدود ۸۲ درصد) کارت های اعتباری خود را به اپل پی متصل کرده اند. اگرچه بیش از نیمی از آن ها، کارت های بدهی خود را نیز به سرویس افزوده اند. اپل پی شاهد نرخ رشد بالایی است، ۸۸ درصد از افرادی که اپل پی راه اندازی کرده اند، از آن استفاده می کنند. با این حال، ارقام تکرار استفاده از این سرویس پایین است و ۴۸ درصد از افراد فقط یک بار از اپل پی استفاده کرده اند. بخش عمده آن، به دلیل مشکلاتی است که مشتریان هنگام انجام پرداخت با آن مواجه شده اند.

نزدیک به نیمی از افراد مورد مطالعه، به یکی از فروشگاه های مربوط به فروشگاه های اپل سر زده اند و تا فقط به مسئولین فروشگاه نشان دهند که نتوانسته اند از اپل پی استفاده کنند. با این که نرخ کاربران اپل پی به طور کلی بالا است، دو سوم از ایشان با مشکلات پرداخت مواجه شده اند که این مشکلات معمولا مربوط به کار نکردن پایانه های POS و یا زمان بر بودن فرایند آن است و یا این که کارمندان نتوانستند آن ها را به خوبی راهنمایی کنند.

گِرِگ وید، مسئول این نظرسنجی در PMI می گوید: «از آن جایی که اپل پی هنوز در مرحله مقدماتی معرفی خود قرار دارد و شبکه NFC راه بسیاری تا پذیرش کامل دارد، افزودن یک فروشگاه محلی به هنگام به اپلیکیشن Passbook یک پیشرفت کوتاه مدت و ضروری است.»

منبع:http://finextra.com
https://akhbarbank.com/vdcgzn9w.ak9xu4prra.html
تازه ترین اخبار