۰
اخبار بانك: عضو هیأت مدیره و منوچهر رضانیا مدیر امور منطقه ۲ کشور با حضور در مشهد مقدس ضمن بازدید از شعب تحت پوشش حوزه‌های شهری و شعبه ممتاز مشهد، رهنمودهای لازم در خصوص مسائل موجود ارائه دادند.
تاکید عضو هیأت مدیره بانك ملي بر استفاده بهینه از منابع بانک براي سودآوری
به گزارش «اخبار بانك»، برات کریمی در این بازدید ضمن قدردانی از عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی و مجموعه کارکنان، استفاده بهینه از منابع در جهت سودآوری بانک با توجه به وضعیت اقتصادی استان را ضروری دانست. 

وی خاطر نشان کرد خراسان رضوی با داشتن نیروهای کاردان و کارآمد، کمک شایانی به بانک ملی ایران در جهت رسیدن به اهداف می‌کند. 

کریمی با اشاره به اینکه، روان‌سازی امور مشتریان و زیبا‌سازی شعب از اولویت‌های اصلی بانک است، میزان جذب منابع ارزان قیمت و رتبه یک جاری در بین سیستم بانکی استان را نشان از درایت و حسن برخورد همکاران عنوان کرد و گفت: وظیفه مدیران شعب در این موقعیت زمانی جانشین‌پروری می‌باشد.
در این جلسه رضانیا نیز مدیریت کلان و کارآمد با نگاه اقتصادی علمی در رأس بانک را از ویژگی‌های کنونی مدیریت بانک برشمرد و با توجه به ایام پایانی سال، خواستار مشارکت تمامی کارکنان در جذب منابع و وصول مطالبات در جهت رسیدن به اهداف بانک شد. 

در ابتدای جلسه عدالتی رئیس این اداره امور شعب گزارشی از موقعیت اقتصادی خراسان رضوی در بخش‌های صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی و سایر بخش‌ها ارائه کرد و رشد منابع استان را از اهداف مورد نظر و نسبت مطالبات معوق به کل تسهیلات را در حد استانداردهای مالی عنوان کرد.
https://akhbarbank.com/vdchmwnx.23nzvdftt2.html
تازه ترین اخبار