تاکید عضو هیأت مدیره بانك ملي بر استفاده بهینه از منابع بانک براي سودآوری

16 اسفند 1393 ساعت 10:45

اخبار بانك: عضو هیأت مدیره و منوچهر رضانیا مدیر امور منطقه ۲ کشور با حضور در مشهد مقدس ضمن بازدید از شعب تحت پوشش حوزه‌های شهری و شعبه ممتاز مشهد، رهنمودهای لازم در خصوص مسائل موجود ارائه دادند.


به گزارش «اخبار بانك»، برات کریمی در این بازدید ضمن قدردانی از عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی و مجموعه کارکنان، استفاده بهینه از منابع در جهت سودآوری بانک با توجه به وضعیت اقتصادی استان را ضروری دانست. 

وی خاطر نشان کرد خراسان رضوی با داشتن نیروهای کاردان و کارآمد، کمک شایانی به بانک ملی ایران در جهت رسیدن به اهداف می‌کند. 

کریمی با اشاره به اینکه، روان‌سازی امور مشتریان و زیبا‌سازی شعب از اولویت‌های اصلی بانک است، میزان جذب منابع ارزان قیمت و رتبه یک جاری در بین سیستم بانکی استان را نشان از درایت و حسن برخورد همکاران عنوان کرد و گفت: وظیفه مدیران شعب در این موقعیت زمانی جانشین‌پروری می‌باشد.
در این جلسه رضانیا نیز مدیریت کلان و کارآمد با نگاه اقتصادی علمی در رأس بانک را از ویژگی‌های کنونی مدیریت بانک برشمرد و با توجه به ایام پایانی سال، خواستار مشارکت تمامی کارکنان در جذب منابع و وصول مطالبات در جهت رسیدن به اهداف بانک شد. 

در ابتدای جلسه عدالتی رئیس این اداره امور شعب گزارشی از موقعیت اقتصادی خراسان رضوی در بخش‌های صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی و سایر بخش‌ها ارائه کرد و رشد منابع استان را از اهداف مورد نظر و نسبت مطالبات معوق به کل تسهیلات را در حد استانداردهای مالی عنوان کرد.


کد مطلب: 31905

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/31905/تاکید-عضو-هیأت-مدیره-بانك-ملي-استفاده-بهینه-منابع-بانک-براي-سودآوری

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com