فعالیت موسسات در سکوت خبری

موسسه اعتباری ثامن،۷۰ روز و درج فقط یک خبر

4 اسفند 1393 ساعت 11:50

اخبار بانك: موسسه مالی و اعتباری ثامن در ۷۰ روز گذشته یعنی از ۲۴ آذر ماه تا ۴ اسفند ماه تنها یک خبر را در سایت اطلاع رسانی خود درج کرده است.


به گزارش خبرنگار «اخبار بانک»، در ادامه بررسی وضعیت موسسات مالی و اعتباری به جهت انعکاس اخبار داخلی خود این بار به سراغ موسسه مالی و اعتباری ثامن رفتیم.

در دو گزارش قبلی موسسات مالی و اعتباری افضل توس و ثامن الحجج مورد بررسی قرار گرفتند و طی تماس با مدیران روابط عمومی این دو موسسه مقرر شد در زمینه اطلاع رسانی و هماهنگی برای مصاحبه با مدیران موسسه اقداماتی صورت پذیرد.

موسسه مالی و اعتباری ثامن اگر به نظر می رسد همسوتر از دیگر موسسات برای تمکین از دستورات بانک مرکزی است اما باز هم تلاش می کند در سکوت خبری به فعالت های خود ادامه دهد.

این موسسه مالی و اعتباری که به گفته سایت اطلاع رسانی خود بیش از ۱۶ سال قدمت و بیش از ۶۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد در ۷۰ روز گذشته تنها یک خبر آن هم برگزاری یک جلسه فرهنگی در حدود ۴۵ روز پیش بر روی خروجی سایت خود قرار داده است!

پیش از این و در حدود ۷۰ روز قبل اخباری مربوط به حوزه فرهنگی و همچنین اهدا خود کارکنان موسسه بر روی خروجی سایت قرار گرفته است.

همچنین نحوه جانمایی اخبار موسسه نیز به گونه نه چندان جالب در سایت قرار گرفته است، همانطور که از اسم "سایت اطلاع رسانی" پیداست هدف اول طراحی سایت، اطلاع رسانی است که این در درجه دوم قرار گفته است.

البته اطلاع رسانی ارائه تسهیلات توسط این سایت به خوبی صورت گرفته و می توان اینگونه استنباط کرد که این موسسه در بین دیگر موسسات از وضعیت بهتری برای بیان نحوه تسهیلات دهی خود برخوردار است.

این موسسه ابتدا پسوند ائمه را نیز در انتهای نام خود می دید اما پس از الزام بانک مرکزی مبنی بر حذف آن بلافاصله و در کمترین زمان ممکن همکاری خوبی با بانک مرکزی داشته و نام و تابلو خود را اصلاح و به "ثامن" تغییر نام داد.

این اقدام موسسه ثامن یکی از نکات مثبت می باشد و احتمالا در زمینه اعطای مجوز نهایی به این موسسه، بانک مرکزی نیز این مسئله را مدنظر قرار خواهد داد.

لازم به ذکر است بنیان اولیه این موسسه از استان خراسان رضوی شکل گرفت و اکثر سهامداران آن نیز مشهدی هستند و شکایت های حقوقی درباره سهام موسسه مدتهاست توسط عده از سهامداران صورت می پذیرد.

پایگاه خبری اخبار بانک امیدوار است با درج گزارشات درباره موسسات مالی و اعتباری و تحلیل سایت های اطلاع رسانی آنها نسبت به فعال شدن روابط عمومی برای درج اخبار درون سازمانی و آگاه شدن بیشتر شهروندان و سپرده گذاران را فراهم سازد.

مدیران این موسسه نیز در صورت تمایل می توانند توضیحات خود را بیان کنند، همچنین پایگاه اخبار بانک آمادگی انجام مصاحبه و درج نقطه نظرات مسئولان رده بالای این موسسه را دارد.


کد مطلب: 31447

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/31447/موسسه-اعتباری-ثامن-۷۰-روز-درج-فقط-یک-خبر

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com