۰
۱
اخبار بانك: مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان به همراه هیاتی از مدیران ارشد بانک حکمت ایرانیان دیداری صمیمانه با فرماندهی و کارکنان پایگاه هوایی مهرآباد (سرتیپ خلبان شهید لشگری ) داشت.
به گزارش «اخبار بانك» به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان ، دکتر عسکرزاده در این دیدار با بیان اینکه بانک در جایگاه مستحکمی قرار دارد خاطر نشان ساخت : علیرغم تمامی تلاش ها و زحمات همکاران من در بانک حکمت ایرانیان،اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و این طبیعی است چرا که ما به تازگی وارد شبکه بانکی کشور شده ایم و همه دغدغه ما رسیدن به نقطه مطلوب، برای خدمات رسانی هرچه شایسته تر به آحاد مردم است . 

وی افزود : خوشبختانه بانک حکمت ایرانیان روند خوبی را طی کرده است و اعطای تسهیلات خرد را در دستور کار خود قرار داده است چراکه عموم مردم نیاز مبرم به این نوع از تسهیلات دارند ، این در حالیست که عموما بانک ها رغبتی به اعطای این تسهیلات ندارند و شاید گاهی بانکداری از مسیر اصلی خودش دور می شود . 

دکتر عسکرزاده در ادامه گفت : نحوه بانکداری ما خدمتی است و قدرتی نیست . یکی از مهمترین اهداف ما در بانک حکمت ایرانیان ارتقای سطح معیشتی عموم مردم جامعه، بویژه کارکنان عزیز و شریف ارتش جمهوی اسلامی ایران بوده و هست . 

وی تاکید کرد : بانک حکمت ایرانیان در آستانه ورود به پنجمین سالروز آغاز به کار خود است و تا امروز بانک حکمت ایرانیان ریالی به شبکه بانکی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بدهکار نیست که این مسئله نشانگر برخورداری بانک حکمت ایرانیان از زیر ساخت های مناسب است . 

دکتر عسکرزاده در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اهمیت حوزه ارزی افزود : خوشبختانه بانک حکمت ایرانیان امروز توانسته با اخذ مجوز مراحل اول ، دوم و سوم خدمات ارزی ، سبد خدمات ارزی خود را برای عموم مشتریان کامل کند تا گامی در راستای رفاه حال آنان برداشته باشد . 

وی در پایان خاطرنشان ساخت : در سال ۹۴ آینده بسیار خوب و روشنی را برای بانک حکمت ایرانیان پیش بینی می کنم ، صف خرید سهام بانک حکمت ایرانیان در بازار فرابورس نیز نشانگر همین مسئله بود که انتظارات سرمایه گذاران نسبت به آینده بانک حکمت ایرانیان در مسیر پیش رو روشن است. انشاء ا ... در سال آتی با توجه به فراهم آوردن زیرساخت های ارزی و ریالی و توسعه سرمایه گذاری در بازار اقتصادی، ارزش سهام بانک حکمت ایرانیان رشد خوبی پیدا خواهد کرد .
https://akhbarbank.com/vdcdnj0x.yt0n96a22y.html
مشاهده نظر مخاطبان
سامان
Romania
ببخشید کجای دنیا بخشهای نظامی و انتظامی بانکداری میکنند واقعا این سوالو باید پرسید که از نظر حقوقی این ارگانها و سازمانها میتونند بانکداری بکنند؟. جناب دکتر عسگر زاده با خسته نباشید به شماهم باید گفت وقتی منابع سایر بانکها برای بانکهای تکلیفی تموم بشه مطمءن باشید نوبت بانک شماهم خواهد رسید.ونوبت پرداخت وامهای کلان شماهم فرا خواهد رسید.
تازه ترین اخبار