۰
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۹

پيش بيني سود 505 ريالي بيمه دي

بيمه دي براي سال مالي منتهي به بيست و نهم اسفند ماه سال 93، با سرمایه ۷۲۳ر۶۱۰ میلیون ریال، مبلغ ۵۰۵ ریال سود پيش بيني كرد.
به گزارش خبرنگار «اخبار بانك»،بيمه دي پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۹۱ را در تاریخ ۳۰/۱۱/۹۰ مبلغ ۶۱۳ ریال و در تاریخ ۰۹/۰۵/۹۱ مبلغ ۵۶۲ ریال اعلام نموده بود که مطابق با صورت های مالی حسابرسی‌ شده مبلغ ۹ریال محقق گردید. در ادامه، بواسطه شناسایی و اعمال تعدیلات سنواتی به مبلغ (۲۳۹ر۲) میلیارد ریال در سال مالی ۹۲، سود این سال مالی به زیانی در ازای هر سهم به مبلغ (۸۱۶ر۳) ریال تبدیل گردید.

همچنين شرکت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۹۲ (حسابرسی‌شده) را در تاریخ ۲۵/۰۶/۹۲ به مبلغ ۵۷ ریال اعلام نمود. این در حالی است که مطابق با عملکرد واقعی این سال مالی، زیان خالص هر سهم به مبلغ (۴۵۸) ریال حاصل شد. شایان ذکر است، در اطلاعات پیش بینی پیوست، اطلاعات عملکرد سال مالی ۹۲ حسابرسی نشده عنوان گردیده، در حالی که مبالغ ارائه شده منطبق بر عملکرد واقعی حسابرسی شده این سال می باشد. 

طبق اطلاعات پیوست، مبلغ ۵۰۰ر۲ میلیارد ریال حق بیمه صادره برای سال مالی ۹۳ شرکت پیش بینی شده که رشد ۱۹۰% را نسبت به سال مالی ۹۲ نشان می دهد. مبلغ پیش بینی شده مذکور معادل بیشترین حق بیمه صادره شرکت از سال ۸۷ (اطلاعات منتشره در سامانه کدال) بجز سال ۹۱ می باشد (که به زیان (۳۳۰ر۲) میلیارد ریالی ختم گردید). طبق عملکرد ۳ ماهه مبلغ ۷۳۲ میلیارد ریال و براساس عملکرد ۵ ماه و نیمه سال ۹۳ نیز مبلغ ۸۱۰ میلیارد ریال (۳۲% پوشش) حق بیمه صادر شده است. در زمینه توان دستیابی به حق بیمه صادره پیش بینی شده، نظر استفاده کنندگان محترم را به مفاد بند ۲ گزارش حسابرسی و توضیحات شرکت (به پیوست) جلب می نماید.

https://akhbarbank.com/vdciyyar.t1aqy2bcct.html
تازه ترین اخبار