۰
سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۲
دكتر همتي در جمع مشتريان:

چشم انداز بانك ملي مثبت است

به مناسبت ماه مبارك رمضان، ضيافت افطاري به دعوت دكتر عبدالناصر همتي مديرعامل بانك ملي ايران و با حضور جمع كثيري از مشتريان بانك در مركز آموزشي رفاهي كوثر (آجودانيه) برگزار شد.
چشم انداز بانك ملي مثبت است
به گزارش پايگاه خبري «اخبار بانك»، در اين مراسم كه اعضاي هيأت مديره، مديران امور و روساي مرتبط با تهران حضور داشتند، دكتر همتي ضمن خيرمقدم و آرزوي قبولي طاعات و عبادات در ماه پربركت رمضان براي مشتريان اظهار داشت: مشتريان عضوي از خانواده بزرگ بانك ملي ايران هستند كه در طي ساليان طولاني همراه و همگام اين بانك بوده‌اند. 

وي اساسي‌ترين عامل رشد و توسعه بانك‌ها را مشتريان آن خواند و عنوان كرد: در طول ساليان متمادي مديران و خدمتگزاران بسياري به اين بانك آمده و رفته‌اند اما ثابت قدم‌ترين عضو اين مجموعه بزرگ، مشتريان وفادار آن بوده اند. 

مدير عامل با اشاره به چشم‌انداز مثبت بانك، در آينده افزود: تلاش بر اين است كه با روان‌سازي و بهينه كردن امور و بالا بردن توان تسهيلات‌دهي در بخش‌هاي توليد، تجارت، صنعت و … رضايت حداكثري مشتريان كسب شود. 

وي سپرده‌گذاري در بانك، حتي با مبالغ ناچيز را ارزشمند توصيف كرد و بيان داشت: حتي مبالغ اندك و جزئي باعث توسعه روابط بانك و مشتري خواهد شد و به توسعه اقتصادي كشور نيز توسط بانك ملي ايران به عنوان بازوي دولت كمك خواهد كرد. 

در بخش ديگري از اين مراسم فرامرز گرمرودي مديرعامل و رئيس هيأت مديره شركت توليدي و صنعتي مايان فولاد به عنوان يكي از مشتريان قديمي بانك به ايراد سخن پرداخت. 

وي تنها راه شكوفايي اقتصاد كشور را در توليد دانست و گفت: اكثر مشكلات اقتصادي، فرهنگي و حتي سياسي در سايه و تحت تاثير توليد، رو به بهبود خواهد رفت. 

گرمرودي تمامي مشتريان را صاحبان اصلي بانك عنوان كرد و افزود: يكي از زيرساخت‌هاي مهم اقتصاد مدرن امروز بانك‌ها و مشتريان آنها هستند.
https://akhbarbank.com/vdcgu79x.ak9t34prra.html
تازه ترین اخبار