۰
چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۳
مدیرعامل بانک ملی ایران:

اهمال و کم کاری در حوزه منابع بانک قابل پذیرش نیست

مراسم افتتاحیه همایش سراسری مدیران ارشد بانک ملی ایران با تاکید بر تبیین راهکارهای جذب منابع با حضور دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران امور و روسای ادارات امور و شعب مستقل این بانک صبح امروز در تهران برگزار شد.
اهمال و کم کاری در حوزه منابع بانک قابل پذیرش نیست
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، دکتر همتی ضمن تبریک هفته بسیج بیان داشت: ملاک ایجاد تغییر در ساختار بانک، تحول است و تغییری که منجر به تحول نشود، فاقد ارزش است. 

وی با اشاره به ارزیابی که در مدت ۲ ماهه حضور خود در بانک ملی ایران داشته است، افزود: ایجاد تغییر و تحول در بانک براساس مستندات و عملکرد مدیران و روسای ادارات امور شعب صورت می‌پذیرد و اطلاعات حاشیه‌ای و شایعات منجر به تصمیم‌گیری مدیریتی در این خصوص نخواهد شد. 

مدیرعامل بانک ملی ایران ایثار و تلاش مضاعف را لازمه قبول مسئولیت در بانک ملی ایران دانست و بر همفکری و ایجاد راهکار خلاقانه برای برون رفت از وضع موجود به وضع مطلوب تاکید کرد. 

جذب منابع ارزان قیمت، پیگیری و وصول مطالبات معوق، مدیریت پرداخت تسهیلات براساس انتفاع بانک و ارتباط قوی و ناگسستنی با مشتریان،کسب رضایت حداکثری مشتریان و توسعه خدمات و محصولات بانکی از دیگر تاکیدات مدیرعامل در جلسه امروز بود. 

دکتر همتی در بخش دیگری از سخنان خود به روند کاهش شعب غیرکارآمد اشاره کرد و ادامه داد: خود را موظف به ارائه گزارش و پاسخگویی به مسئولان نظام در قبال تکلیفی که به عهده گرفته‌ام، می‌دانم لذا هیچ اهمال و کم کاری در حوزه منابع بانک قابل پذیرش نیست. 

وی یکی از راهکارهای حفظ منابع، علیرغم فضای رقابتی در بازار را ایجاد ارتباط و روابط عمومی قوی با مشتری عنوان کرد و افزود: یک مدیر علاوه بر تمام خصوصیات مثبت شخصیتی و اخلاقی که دارد، باید توانایی اداره مجموعه تحت نظر خود براساس جذب منابع، کاهش مطالبات و افزایش سود را داشته باشد. 

در این همایش روسای ادارات امور و شعب مستقل به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص جذب منابع پرداختند و به طور مستقیم پاسخ‌های مناسب را از دکتر همتی دریافت کردند.
https://akhbarbank.com/vdcdfs0f.yt0nz6a22y.html
تازه ترین اخبار