۰
۱
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۵
گزارش/

2 دليل اصلي افت بورس و 2 راهكار

متاسفانه عمده دلیل کاهش سقوط بورس حقوقی های میلیاردی هستند که اول با اهرمهايی که دارند سهام خود را با قیمت بالا عرضه می کنند.
2 دليل اصلي افت بورس و 2 راهكار
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك ، برخي كارشناسان بورسي معتقدند كه در كنار مسائلي چون لايحه بودجه 93 و موضوع پتروشيمي ها،حقوقي هاي بورس عامل جدي در افت بورس هستند.

متاسفانه عمده دلیل کاهش سقوط بورس حقوقیهای میلیاردی هستند که اول با اهرمهايی که دارند سهام خود را با قیمت بالا عرضه می کنند و بواسطه لابی هايی که دارند با شایعه سازی نفع خود را از بازار بورس می برند و باز هم با همان تکنیکها مجددا شوک به بازار وارد می کنند که حقیقی های مبتدی با توجه به سرمایه اندکی که دارن نگران آب رفتن همین سرمایه هستند.با اين اتفاق حقيقي ها همین سهامی که با قیمتهای بالا خریداری کردن با افت قیمت یه حقوقی ها می فروشند.

یکی دیگر از عمده مشکلات دادن کد آنلاین به همه اقشار از جمله افرادي که سواد بورسي ندارند مي باشد، اين افراد هیچگونه اطلاعی از بازار سهام ندارند و بدون تحلیل و اطلاع کامل نسبت به خرید و فروش سهام می کنند.
 
بهتر است تدبیری اندیشیده شود که آنلاینها غیر فعال شوند و هیچگونه کد آنلاینی صادر نشود تا خریداران و فروشندگان سهام خود را از طریق کارگزاران با تجربه که با تکنیکال وتحلیل ها آشنايی کامل دارند واگذار كنند.

بهتر است طی چندین مرحله آموزش واطلاع رسانی از طریق جراید ویا رسانه ها مردم را آگاه كنند.ولی بهترین شیوه وامنیت، غیر فعال نمودن کدهای آنلاین ومتوقف کردن صدور آنها می باشد تا ارامش وامنیت به بازار بورس برگردد .
https://akhbarbank.com/vdcjvte8.uqevtzsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
عی
اینکه اکثر سهامدارای آنلاین بورس بازی بلد نیستن درست اما غیر فعال کردن معاملات آنلاین اصلا راه حل درستی نیست.
باید برنامه ای اجرا بشه که سازمان بورس از متقاضیان کد معاملاتی آزمون درست و حسابی بگیره و اونایی که واجد شرایط نیستن دوره آموزشی بگذرونند که البته این هم به نوعی موجبات کندی ورود نقدینگی به بورس میشه!
تازه ترین اخبار