۰
۷
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۲

ديواندري مديرعامل بانک پارسيان شد

در پي استعفاي علي سليماني شايسته از مديرعاملي بانک پارسيان، اعضاي هيئت مديره بانک پارسيان در جلسه مورخ 9/10/92 ، با استعفاي وی موافقت بعمل آورد و به اتفاق آراء دکتر علي ديواندري را به سمت مديرعامل بانک پارسيان و همزمان غلامرضا سليماني اميري را به عنوان رييس هيات مديره بانک پارسيان برگزيد.
ديواندري مديرعامل بانک پارسيان شد
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک،دکتر ديواندري داراي دکتراي مديريت استراتژيک و درجه استادي دانشگاه است که پيش از اين سمت مديرعاملي بانک ملت را عهده دار بوده و از مديران خوشنام و پيشرو در صنعت بانکداري کشور محسوب مي شود.

شايسته،مديرعامل پيشين بانک پارسيان بدليل تجربه و توان بانکي، همچنان به عنوان عضو غيرموظف هيات مديره بانک پارسيان خواهد بود.

در زمان مديرعاملي شايسته، بانک پارسيان به سمت جوان گرايي سوق يافت و توانست با حفظ پيشگامي در عرصه بانکداري و تنوع بخشي و توسعه خدمات بانکداري الکترونيک، افتخارات ارزنده اي را در عرصه ملي و جهاني کسب کند.

ايستادن بر سکوي نخست بانک هاي کشور در شاخص درآمد و فروش براي چهار سال پياپي بر اساس رتبه بندي IMI۱۰۰، کسب رتبه اول ميان بانک هاي خصوصي کشور و سيزدهمين موسسه اسلامي جهان بر اساس شاخص دارايي هاي منطبق بر شريعت از سوي نشريه بنکر، برترين بانک ايران در بازدهي سرمايه ( شاخص عملکرد نسبت سود به سرمايه) در رتبه بندي ۱۰۰۰ بانک برترجهان توسط رتبه بندي Banker و همچنين برترين بانک اسلامي ايران و برترين بانک ايران در بانکداري خرد، براساس رتبه بندي۲۰۱۳ نشريه بين الملليThe Asset گوشه اي از درخشان ترين دستاوردهاي زمان تصدي آقاي شايسته در سمت مديرعاملي بانک طي ۸ سال گذشته است.
https://akhbarbank.com/vdchvini.23nvkdftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
تسلیت به پارسیان
بعدا می فهمید
سید
سلام، هرچی بود از ساروخانی که بهتر بود.نبود؟
ایکاش باهیءت مدیره می رفت
بالاخره دوران مدیریت تیم ناکارآمد بیمه دانا بر بیمه پارسیان هم به زودی به اتمام می رسد. مطمئنا در روزهای آینده مدیر عامل بیمه پارسیان هم بر کنار می شود. ایشان با حرکت اتوبوسی از بیمه دانا به پارسیان آمدند و بسیاری از افراد را هم همراه خود آوردند. از اعضای قدیمی هیات مدیره بیمه دانا آقای وفایی به عنوان مشاور و آقای تقوی به عنوان معاون ایشان را همراهی می کنند.یکی از کارمندان حراست بیمه دانا به عنوان مدیر روابط عمومی منصوب شد و خلاصه حدود 60-70 نفر حتی در حد منشی از شرکت مذکور راهی پارسیان شدند. در حالی که تجربه موفقی در دانا نداشتند و شتاب توسعه این شرکت را به شدت کاهش دادند و از گردونه رقابت عقب کشیدند. سهم بیمه پارسیان از نزدیک 7 درصد از صنعت بیمه در زمان ورود آقایان به 3 و اندی در حال حاضر کاهش پیدا کرده.
كارمند
Iran, Islamic Republic of
موافقم اميدوارم در اولين فرصت
اردبیلی
با سید کاملاً موافقم.
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
بدترین بانک تسلیت میگم
تازه ترین اخبار