ديواندري مديرعامل بانک پارسيان شد

11 دی 1392 ساعت 17:52

در پي استعفاي علي سليماني شايسته از مديرعاملي بانک پارسيان، اعضاي هيئت مديره بانک پارسيان در جلسه مورخ 9/10/92 ، با استعفاي وی موافقت بعمل آورد و به اتفاق آراء دکتر علي ديواندري را به سمت مديرعامل بانک پارسيان و همزمان غلامرضا سليماني اميري را به عنوان رييس هيات مديره بانک پارسيان برگزيد.


به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک،دکتر ديواندري داراي دکتراي مديريت استراتژيک و درجه استادي دانشگاه است که پيش از اين سمت مديرعاملي بانک ملت را عهده دار بوده و از مديران خوشنام و پيشرو در صنعت بانکداري کشور محسوب مي شود.

شايسته،مديرعامل پيشين بانک پارسيان بدليل تجربه و توان بانکي، همچنان به عنوان عضو غيرموظف هيات مديره بانک پارسيان خواهد بود.

در زمان مديرعاملي شايسته، بانک پارسيان به سمت جوان گرايي سوق يافت و توانست با حفظ پيشگامي در عرصه بانکداري و تنوع بخشي و توسعه خدمات بانکداري الکترونيک، افتخارات ارزنده اي را در عرصه ملي و جهاني کسب کند.

ايستادن بر سکوي نخست بانک هاي کشور در شاخص درآمد و فروش براي چهار سال پياپي بر اساس رتبه بندي IMI۱۰۰، کسب رتبه اول ميان بانک هاي خصوصي کشور و سيزدهمين موسسه اسلامي جهان بر اساس شاخص دارايي هاي منطبق بر شريعت از سوي نشريه بنکر، برترين بانک ايران در بازدهي سرمايه ( شاخص عملکرد نسبت سود به سرمايه) در رتبه بندي ۱۰۰۰ بانک برترجهان توسط رتبه بندي Banker و همچنين برترين بانک اسلامي ايران و برترين بانک ايران در بانکداري خرد، براساس رتبه بندي۲۰۱۳ نشريه بين الملليThe Asset گوشه اي از درخشان ترين دستاوردهاي زمان تصدي آقاي شايسته در سمت مديرعاملي بانک طي ۸ سال گذشته است.


کد مطلب: 20240

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/20240/ديواندري-مديرعامل-بانک-پارسيان

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com