مدیرعامل بانک ملی ایران:

اهمال و کم کاری در حوزه منابع بانک قابل پذیرش نیست

6 آذر 1392 ساعت 15:13

مراسم افتتاحیه همایش سراسری مدیران ارشد بانک ملی ایران با تاکید بر تبیین راهکارهای جذب منابع با حضور دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران امور و روسای ادارات امور و شعب مستقل این بانک صبح امروز در تهران برگزار شد.


به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، دکتر همتی ضمن تبریک هفته بسیج بیان داشت: ملاک ایجاد تغییر در ساختار بانک، تحول است و تغییری که منجر به تحول نشود، فاقد ارزش است. 

وی با اشاره به ارزیابی که در مدت ۲ ماهه حضور خود در بانک ملی ایران داشته است، افزود: ایجاد تغییر و تحول در بانک براساس مستندات و عملکرد مدیران و روسای ادارات امور شعب صورت می‌پذیرد و اطلاعات حاشیه‌ای و شایعات منجر به تصمیم‌گیری مدیریتی در این خصوص نخواهد شد. 

مدیرعامل بانک ملی ایران ایثار و تلاش مضاعف را لازمه قبول مسئولیت در بانک ملی ایران دانست و بر همفکری و ایجاد راهکار خلاقانه برای برون رفت از وضع موجود به وضع مطلوب تاکید کرد. 

جذب منابع ارزان قیمت، پیگیری و وصول مطالبات معوق، مدیریت پرداخت تسهیلات براساس انتفاع بانک و ارتباط قوی و ناگسستنی با مشتریان،کسب رضایت حداکثری مشتریان و توسعه خدمات و محصولات بانکی از دیگر تاکیدات مدیرعامل در جلسه امروز بود. 

دکتر همتی در بخش دیگری از سخنان خود به روند کاهش شعب غیرکارآمد اشاره کرد و ادامه داد: خود را موظف به ارائه گزارش و پاسخگویی به مسئولان نظام در قبال تکلیفی که به عهده گرفته‌ام، می‌دانم لذا هیچ اهمال و کم کاری در حوزه منابع بانک قابل پذیرش نیست. 

وی یکی از راهکارهای حفظ منابع، علیرغم فضای رقابتی در بازار را ایجاد ارتباط و روابط عمومی قوی با مشتری عنوان کرد و افزود: یک مدیر علاوه بر تمام خصوصیات مثبت شخصیتی و اخلاقی که دارد، باید توانایی اداره مجموعه تحت نظر خود براساس جذب منابع، کاهش مطالبات و افزایش سود را داشته باشد. 

در این همایش روسای ادارات امور و شعب مستقل به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص جذب منابع پرداختند و به طور مستقیم پاسخ‌های مناسب را از دکتر همتی دریافت کردند.


کد مطلب: 19301

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/19301/اهمال-کم-کاری-حوزه-منابع-بانک-قابل-پذیرش-نیست

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com