۰
۱
سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۷
جریمه‌های سنگین در انتظار بانک‌های متخلف

واکنش بهمنی به افزایش درگوشی نرخ سود بانک ها

رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک های دولتی و خصوصی و مؤسسات اعتباری متخلفی که از نرخ های مصوب شورای پول و اعتبار در مورد سود تسهیلات تخطی کنند از این پس جریمه می شوند.
واکنش بهمنی به افزایش درگوشی نرخ سود بانک ها
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك به نقل از تسنيم، محمود بهمنی، اظهار داشت: بانک‌ها مکلفند سود تسهیلات اعطایی را مطابق مصوبات شورای پول و اعتبار دریافت کنند و در صورت تخلف از این مصوبات جریمه خواهند شد. 

وی ادامه داد: در صورتی که سود تسهیلات اعطایی توسط بانک ها بیش از میزان مصوبه شورای پول و اعتبار باشد، بانک مرکزی، بانک متخلف را معادل صد در صد مبلغ مازاد دریافت شده، جریمه خواهد کرد و آن جریمه را به حساب دولت منظور می کند. 

رئیس شورای پول و اعتبار همچنین از اعطای تسهیلات به جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا خبر داد و گفت: بانک های عامل موظفند در سال جاری به ۱۲۰ هزار نفر از جانبازان بیست درصد و بالاتر، آزادگان و خانواده شهدا( والدین، همسر و فرزندان ) طبق شرایط تعیین شده تا سقف ۶۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن اعم از خرید و ساخت پرداخت کنند.
https://akhbarbank.com/vdch-wnz.23nk6dftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
یک سپرده گزار سابق
بعنوان یک سپرده گزار به آقای بهمنی پیشنهادمیکنم بجای گیر دادن به بانکها ودائمأالتیماتوم به آنها ارزش پول ملی را که در دوره ریاستشان به این روز افتاده را به وضع قبلی برگردانند ودلال بازی سکه وارز رابرچینند
تازه ترین اخبار