گلایه از خدمات شرکت رامک خودرو

خرج تعمیر 21 میلیون تومانی خودروی " اکتیون " برای یک مشتری!

6 مرداد 1394 ساعت 15:56

اخبار بانک: گفتند یونیت خودرو خراب است و باید ۲۱ میلیون تومان پول بدهید تا درست کنیم!


سلمان قراگوزلو  در بخش با بینندگان نوشت:

همه می دانیم خرید خودرو و خدمات پس از فروش در کشور ما تقریبا به معضل همگانی بدل شده است. ولی رنج نامه ای که مینویسم برای خودم اتفاق افتاده است و تمام فاکتورها و مدارک موجود است.

اواخر سال ۱۳۹۰ یک دستگاه خودرو اکتیون از شرکت رامک خودرو نماینده سانگ یانگ در ایران خریداری کردم،خودرو تنها ۴۸۰۰۰ کیلومتر کار کرده بود که در تاریخ ۹۴/۲/۲۰ وسط جاده مشهد-تهران متوقف شد.با نمایندگی رامک خودرو در مشهد تماس گرفتم و گفتند اکثر خودرو های رامک خودرو مشکل گیربکس دارند ،قول دادند که می توانند خودرو را تعمیر کنند،خودرو نزدیک سه هفته در نمایندگی ماند و با فاکتوری به مبلغ 4 میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان خودرو را تحویل بنده دادند ،بعد از تحویل خودرو متوجه شدم چراغ چک موتور که خاموش بود روشن شده و خودرو هنگاه حرکت صدای بدی دارد،مجددا مراجعه کردم و هر بار به بهانه ای من را دست به سر کردند.

یا مهندس نداشتند،یا دیاگ را برای به روزرسانی به تهران فرستاده بودند یا بهانه دیگری جور می کردند.آخر من که دیدم از دست اینها کاری ساخته نیست خودرو را به تهران بردم و تعمیرگاه مرکزی رامک خودرو در کیلومتر هشت جاده مخصوص کرج مراجعه کردم. گفتند تماس می گیریم. در تاریخ ۹۴/۴/۱۶ تماس گرفتند و گفتند خودرو تعمیر شده و توربین گیربکس را که باید نمایندگی مشهد تعویض میکرده را عوض نکرده ، و فاکتور شما 3 میلیون و پانصد هزار تومان میشود.

مجدد به نمایندگی مراجعه کردم و هنگام تست خودرو متوجه شدم در دنده ۳ قفل میکند.در حالی که قبل از تحویل به نمایندگی مرکزی تهران این مشکل را نداشت.دوباره گفتند یونیت خودرو خراب است و باید ۲۱ میلیون تومان پول بدهید تا درست کنیم!

خودرویی که هر روز یک خرج جدید برایش می تراشند.خواهشمندم داد مرا به گوش مسولین برسانید،چرا به یک عده مجوز واردات خودرویی داده میشود که با کارکرد ۴۸۰۰۰ کیلومتر چنین خرج سنگینی روی دست مشتری بگذارد؟

چرا بدون داشتن تعمیرگاه مجهز در کلانشهری مثل مشهد به شرکتهایی نظیر رامک خودرو مجوز واردات خودرو داده میشود. در تبلیغ رامک خودرو برا این خودرو ذکر شده بود :با قلب طپنده بنز! ما که از بنز بودن این خودرو فقط خرج و مخارجش را احساس کردیم.

تشکر میکنم اگر مطلب مرا چاپ کنید،فاکتور نمایندگی مشهد و قرارداد ۲۱ میلیونی تعمیرگاه رامک خودرو تهران هم موجود است و در صورت نیاز میتوانم ارسال کنم.

اطلاعات تکمیلی: من(صاحب خودرو) پانزده میلیون تومان علاوه بر مخارج تعمیرگاه رامک خودرو مشهد (چهار میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان)تاکنون پرداخت کردم،فقط هنوز که هنوزه خودرو من تعمیر نشده و در تعمیر گاه رامک خودرو مونده و هر روز به طریقی من را دست به سر می کنند،بنا بود خودرو را ۲۳ تیر تحویل بدهند که باز هم درست نشد و من همچنان سرگردانم،هر هفته مجبورم کارم را تعطیل کنم و برم تهران به خودرو سر بزنم.

اخبار بانک آماده درج پاسخ شرکت رامک خودرو می باشد.


کد مطلب: 35887

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/35887/خرج-تعمیر-21-میلیون-تومانی-خودروی-اکتیون-یک-مشتری

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com