۰
سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۱
نگاهی بر عملکرد 9 ماهه بانک تجارت

بانک تجارت 3هزارمیلیارد ریال سود ثبت کرد

شرکت بانک تجارت در دوره 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه سال جاری با کسب مبلغ 3 هزار و 147 میلیارد و 208 میلیون ریال سود خالص معادل 180 ریال سود به ازای هر سهم در حسابهای خود منظور کرد.
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك به نقل از سنا، شرکت بانک تجارت پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۹۱ را با سرمایه ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در اسفند ماه سال ۹۰ به صورت حسابرسی‌شده مبلغ ۳۵۰ ریال و در تاریخ شهریور ماه ۹۱ مبلغ ۳۵۰ ریال اعلام کرده است و طی ۹ ماه مبلغ ۱۸۰ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت. 

بر اساس صورت های مالی منتشر شده، جمع درآمدهای بانک تجارت طی سه ماهه سوم سال مالی ۹۱ معادل ۱۲ هزار و ۳۹۴ میلیارد و ۳۸۹ میلیون ریال گزارش شده است که پس از کسر هزینه ها و مالیات از آن سود خالص ۹ ماهه به ۳ هزار و ۱۴۷ میلیارد و ۲۰۸ میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ ۱۸۰ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داده شد. 

گفتنی است با افزوده شدن سود انباشته ابتدای سال به سود خالص دوره سرانجام مبلغ ۶ هزار و ۸۴۵ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال تحت عنوان سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد. 

"وتجارت" پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی ۹۰ را با سرمایه ۱۳ هزار و ۵۶۸ میلیارد ریال مبلغ ۳۰۷ ریال و باسرمایه ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیاردریال مبلغ ۳۳۹ و در آخرین پیش بینی مبلغ ۳۱۰ ریال اعلام کرده بود. مطابق صورت های مالی حسابرسی نشده و حسابرسی شده به ترتیب به مبالغ ۳۲۸ ریال و ۳۳۱ ریال سود به ازای هر سهم محقق شده است.
https://akhbarbank.com/vdcf.yd1iw6dcvgiaw.html
تازه ترین اخبار