۰
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۰

بانک سینا؛یک ملک فروختیم،5 ملک روی دستمان ماند

بانک سینا پیرو برگزاری مزایده، ملک تجاری رباط کریم با ارزش پایه ۲.۶ میلیارد تومان را فروخت اما پنج ملک دیگر خریداری نداشت.
به گزارش اخباربانک، بانک سینا پیرو برگزاری مزایده از فروش ملک تجاری رباط کریم با ارزش پایه 2.6 میلیارد تومان و عدم فروش پنج ملک دیگر خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای سه شنبه شد.

بر اساس این گزارش، "وسینا" پیرو برگزاری مزایده برای فروش 6 واحد تجاری در استان تهران در 26 فروردین ماه، اعلام کرد: ملک ردیف 5 آگهی مزایده به فروش رسید و 5 فقره املاک دیگر خریداری نداشت.

خریدار در صورت خرید نقدی باید 60 درصد ثمن معامله را هنگام امضای مبایعه نامه و حداکثر 10 روز پس از تعیین برنده، 30 درصد دیگر را حداکثر 20 روز پس از امضای مبایعه نامه و همزمان با تحویل به متقاضی و 10 درصد باقیمانده را طی چک بانکی هنگام تنظیم سند رسمی در دفترخانه پرداخت کند.

در صورت خرید شرایطی 30 درصد ثمن معامله به صورت نقدی هنگام امضای مبایعه نامه و حداکثر 10 روز پس از تعیین برنده، 20 درصد دیگر هنگام تحویل و 50 درصد الباقی به صورت اقساط ماهانه تا 12 ماهه بدون سود و بیش از 12 تا سقف 60 ماه با احتساب سود سالانه مصوب شورای پول و اعتبار پرداخت شود.

https://akhbarbank.com/vdccipqo.2bq018laa2.html
تازه ترین اخبار